Asystent zespołu nadzoru inwestorskiego

dolnośląskie

27.09.2021

Zatrudnię ASYSTENTA ZESPOŁU NADZORU INWESTORSKIEGO/INŻYNIERA BUDOWNICTWA

 

Zakres obowiązków:
Uczestnictwo w odbiorach wykonywanych elementów konstrukcji budynku.
Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych budowy, sporządzenie notatek z narad.
Współpraca z projektantami: zgłaszanie braków w rysunkach branżowych, analiza rysunków, rozwiązywanie ewentualnych problemów projektowych wspólnie z projektantami.
Współpraca z generalnym wykonawcą: sprawdzenie kart zatwierdzenia materiałowego, protokołów odbioru elementów konstrukcji budynku, wspólne rozwiązywanie problemów wykonawczych.
Nadzór za stanem BHP na budowie, zgłaszanie zespołowi nadzoru inwestorskiego ewentualnych złamań przepisów BHP.
Wykonanie kalkulacji kosztorysowych/optymalizacyjnych.
Praca biurowa: skanowanie dokumentów, zamieszczenie dokumentów na serwerze inwestora, przekierowanie maili do właściwych inspektorów itp.

 

Wymagania:
Ukończone studia inżynierskie na kierunku budownictwo (ewentualnie student ostatniego roku).
Znajomość programu CAD.
Dyspozycyjność.
Prawo jazdy kat. B.
Odpowiedzialność i konsekwencja w działaniu.
Samodzielność.

 

Co oferujemy:
Pracę od poniedziałku do piątku.
Zatrudnienie na cały etat na podstawie umowy o pracę.
Możliwość odbycia praktyk niezbędnych do uzyskania uprawnień budowlanych.
Pozytywną atmosferę i wsparcie zespołu na każdym kroku.
Wynagrodzenie zależne od doświadczenia.

 

Jesteś zainteresowany prześlij swoje CV i list motywacyjny .

Kontakt:

Telefon: 667342022

Email: biuro@magdalena-korzec.pl

Województwo: dolnośląskie

www.facebook.com

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube

Profil linked.in

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.