Innowacyjna technologia wzmocnienia nasypu kolejowego

W ramach projektu B+R „Innowacyjna, ekonomiczna technologia DLM wzmocnienia nasypu kolejowego”, zrealizowanego przez konsorcjum SOLEY Sp. z o.o. oraz Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, wykonano prace badawcze obejmujące budowę innowacyjnego narzędzia geotechnicznego oraz weryfikację założeń wzmocnienia podłoża podtorza kolejowego za pomocą równoległych paneli gruntobetonowych (GB) i fibrogruntobetonowych (FGB), wykonywanych w czasie jednokrotnego przejazdu maszyny wyposażonej w dwa miecze skrawająco-mieszające o rozstawie równym rozstawowi szyn kolejowych.

System pomiaru obciążeń pionowych typu SMCV

Wykrywanie nieprawidłowości załadunku wagonów oraz pomiar obciążeń w ruchu pociągów są szczególnie istotne na kolejowych przejściach granicznych, liniach kolejowych o ruchu towarowym lub mieszanym, w terminalach kontenerowych czy zakładach przemysłowych. Innowacyjny system SMCV rewolucjonizuje każdy z tych obszarów – zwiększa bezpieczeństwo przewozów oraz ułatwia procesy diagnostyki i utrzymania elementów infrastruktury kolejowej.

www.facebook.com

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube

Profil linked.in

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.