Modernizacja mostu kolejowego w Bolesławcu

03.08.2011

     

 

 

Inwestor: PKP Polskie Linie Kolejowe SA, Warszawa

Generalny wykonawca: konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych SA, Wrocław (lider), Przedsiębiorstwo Budowlane FILAR Sp. z o.o., Wrocław, Frenzel – Bau GmbH Plauen, Niemcy

Inżynier projektu: Piotr Dubaniowski

Inżynier rezydent: Jan Olejnik

Kierownik budowy: mgr inż. Janusz Kania

Inspektorzy nadzoru: Eugeniusz Dmochowski (przebudowa płyty pomostowej), Tadeusz Gołębiowski (remont filarów i progu wodnego), Arkadiusz Skrucha (roboty torowe, odwodnieniowe, podtorze), Stanisław Szydłowski (sieć trakcyjna elektroenergetyczna do 1 kV), Mirosław Białek (sterowanie ruchem kolejowym), Leonard Wendland (urządzenia telekomunikacji i łączności)

Główny projektant: mgr inż. Edmund Budka

Długość mostu: 489,38 m

 

Nagroda II stopnia w konkursie Budowa Roku 2009 za zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji linii kolejowej E30 na odcinku Węgliniec – Legnica – most kolejowy w km 37,221 linii 282 w Bolesławcu na rzece Bóbr.

 

 

 

Źródło: konkurs Budowa Roku

www.facebook.com

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube

Profil linked.in

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.