Wstrzymana budowa warszawskiego terminalu

19.06.2008

Czy nie zamrozić inwestycji i nie zapakować w folię nawet na kilka lat?

Nad tym zastanawiają się władze Okęcia. Rozgrzebany plac budowy, który straszy swoim wyglądem, to pamiątka po wyrzuconym konsorcjum Ferrovial, Budimex, Lamela oraz konsekwencja zarządzania przez kolejne władze lotniska. Jak informuje Michał Marzec Naczelny Dyrektor PP„Porty Lotnicze” – dokończenie robót może kosztować nawet 150 mln zł. Nie można takich pieniędzy wydawać lekką ręką. Dlatego najpierw ma zostać przeprowadzona inwentaryzacja, zebranie analiz ruchu i opracowanie tzw. masterplanu lotniska. Wtedy dopiero zapadnie decyzja dotycząca zakończenia budowy. A są możliwe dwa scenariusze – albo budowa ruszy wiosną przyszłego roku, albo terminal zostanie opakowany folią na dwa lub trzy lata. 

Źródło (tekst): Gazeta Wyborcza Stołeczna

www.facebook.com

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube

Profil linked.in