Złoty Laur Klienta 2009 dla OKNOPLAST-Kraków

13.07.2009

OKNOPLAST-Kraków został utytułowany złotym godłem „Laur Klienta 2009”. Firma zwyciężyła w kategorii „Okna z PVC – Funkcjonalność i Bezpieczeństwo”. Nagroda ta przyznana została OKNOPLAST-Kraków po raz drugi z rzędu.

Laureaci konkursu zostali wyłonieni na podstawie badań opinii społecznej, mających na celu określenie poziomu popularności produktów i usług na polskim rynku. Wyniki badań potwierdziły, że marka OKNOPLAST-Kraków jest dobrze rozpoznawalna przez Polaków i doceniana za wysoką jakość produktów i ich funkcjonalność.
„Laur Klienta” to konkurs organizowany przez Grupę Media Partner, wydawcę m.in. dodatku do „Rzeczpospolitej” – „Rzecz o Biznesie” oraz dodatku do „Gazety Wyborczej” – „Przegląd Gospodarczy Extra”.
 
 

www.facebook.com

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube

Profil linked.in