Paszport energetyczny: jak i dlaczego?

25.08.2008

Pod hasłem „Paszport energetyczny: jak i dlaczego?” firma SWISSPOR Polska rozpocznie we wrześniu 2008 r. nowy etap swojej społecznej kampanii informacyjnej na temat certyfikacji energetycznej budynków. Kampania została zainaugurowana w maju br.

„Doświadczenia innych krajów wykazały, że jednym z istotnych czynników wpływających na sukces wprowadzenia certyfikacji energetycznej budynków jest wysoki poziom świadomości ekologicznej i prawnej społeczeństwa. Inwestorom łatwiej jest przełknąć wyższe koszty związane z podniesieniem standardu energetycznego budynku, kiedy wiedzą, że w dłuższym horyzoncie czasowym przyniesie im to wymierne efekty ekologiczne i finansowe. Mam nadzieję, że nasze działania ułatwią im pokonanie tej bariery mentalnej i przyczynią się do podniesienia poziomu świadomości ekologicznej konsumentów na rynku budowlanym i nieruchomościowym” – powiedział Jacek Szwoch, prezes zarządu firmy SWISSPOR Polska.

www.facebook.com

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube

Profil linked.in