Już na etapie planowania inwestycji trzeba uwzględnić przygotowanie instalacji elektrycznej zasilającej reklamy zewnętrzne.
Istnieje wiele rozwiązań ułatwiających prowadzenie budowy oraz optymalizujących koszty już na etapie projektu budowlanego. Zastosowanie nowych technologii to czysty zysk, jednak aby w pełni je wykorzystać należy planować ich zastosowanie jak najwcześniej. Dzisiaj, używając jedynie telefonu, można bez wychodzenia z domu kierować całą firmą, zlecać zamówienia, ale także sterować wszystkimi urządzeniami w jej siedzibie. Jedno klikniecie sprawia, że w firmie włącza się światło, innym uruchamia się alarm, kolejnym steruje się ogrzewaniem. W ten sposób można również kierować działaniami niektórych firm podwykonawczych, nie tracąc czasu na zbędne kontrole.
Reklama zewnętrzna zaplanowana odpowiednio wcześniej
Zdarza się, że inwestorzy kwestie wizualne zostawiają na sam koniec. To poważny błąd. Skupmy się zatem na oznakowaniu i reklamie wizualnej przedsiębiorstwa. Prace związane z montażem szyldów, neonów, świetlnego oznakowania ciągów komunikacyjnych itp. należy realizować już w trakcie budowy. Dzięki temu można zgrać się z montażem instalacji elektrycznej. Gdy budynek już powstanie, a inwestor dopiero wtedy zamierza zadbać o to, aby siedziba jego firmy była efektowną wizytówką i przyciągała uwagę potencjalnych klientów, zaczynają się komplikacje. Niejednokrotnie wymusza to przeróbki w istniejącej już instalacji elektrycznej, nieraz trzeba skuwać tynki, niszczyć elewację. A przecież można temu zapobiec!
Reklama zewnętrzna realizowana we współpracy z doświadczonym wykonawcą
Wybór odpowiedniej firmy podwykonawczej, która specjalizuje się w branży reklamowej ma tu kluczowe znaczenie. Powierzenie jej zadania montażu instalacji i oznakowania obiektu zdecydowanie usprawnia cały cykl robót.
Jednym z wiodących w tej branży przedsiębiorstw jest istniejąca na rynku już prawie 18 lat Grupa REDEYE, która działa na terenie całego kraju. W jej skład wchodzi 50 specjalistów z różnych dziedzin. To architekci, inżynierowie, budowlańcy, informatycy oraz marketingowcy i specjaliści PR.
– Nasza firma działa kompleksowo. Przeprowadzamy oględziny obiektu, poznajemy oczekiwania klienta, doradzamy, sugerujemy najlepsze rozwiązania i na tej podstawie nasi graficy tworzą projekt oznakowania w formacie 3D, dzięki czemu inwestor jeszcze przed przystąpieniem do prac ma świadomość, jaki będzie efekt końcowy – tłumaczy Przemysław Pomarański, założyciel Grupy REDEYE. – To my załatwiamy wszelkie formalności, włącznie z wymaganymi pozwoleniami. Mamy za sobą udane realizacje nawet wówczas, gdy w grę wchodzi ustawa krajobrazowa. Klient, a także kierownik robót, w każdej sytuacji mogą liczyć na wsparcie naszego działu prawnego – dodaje.
Po wykonaniu zlecenia firma świadczy usługi serwisowe w ramach zapewnionej gwarancji, co daje inwestorowi poczucie bezpieczeństwa.
O wszechstronności działania REDEYE świadczy to, że ma doświadczenie w tworzeniu reklam dla firm z różnych branż.
Agencja współpracowała dotąd z tak znanymi firmami jak: Budimex, Warbud, Strabag, Mostostal. Tworzyła reklamy zewnętrzne dla galerii handlowych i sieci sklepów (Forum Gliwice, M1, sieć Atrium, sieć OMNI Centrum, Żabka, Rabat), hoteli (Ibis w Krakowie), szkół i uczelni wyższych (Uniwersytet Jagielloński, Politechnika Gliwicka i Częstochowska), parków rozrywki (Wodny Park Tychy).
REDEYE zrealizował także wiele zamówień w obszarze transportu (branding Międzynarodowego Dworca Przesiadkowego w Katowicach czy dworca PKP w Nidzicy), turystyki (oznakowanie stacji Polskich Kolei Linowych na Gubałówce i Mosornym Groniu), jak również na rzecz szpitali i przychodni oraz jednostek administracji publicznej.
Reklama zewnętrzna z REDEYE – inwestujesz i oszczędzasz
Atutem REDEYE jest liczne grono fachowców. Są oni podzieleni na kilka brygad, co sprawia, że firma może działać elastycznie i jest dostępna dla klienta z dnia na dzień. Inwestor powierzając zlecenie REDEYE ma pewność, że będzie na bieżąco informowany o postępach prac, które będą prowadzone w ścisłej współpracy z kierownikiem robót. To rozwiązanie sprawia, że kierownik robót jest odciążony w obszarze brandingu i może poświęcić znacznie więcej czasu na przykład na kontrolę przebiegu prac ziemnych, instalacyjnych czy wykończeniowych, a jednocześnie ma pełną wiedzę o tym, jak przebiega praca zespołu REDEYE poprzez stały kontakt z przypisanym dla niego koordynatorem podwykonawcy.
Przy wykonaniu oznakowania reklamowego ogromne znaczenie ma dobór materiałów i technik.
– Z doświadczenia wiemy, że nie warto oszczędzać na materiale. My stosujemy produkt z górnej półki, natomiast zysków należy szukać np. w energooszczędnych rozwiązaniach – mówi Przemysław Pomarański. – Na przykład montaż kilku paneli fotowoltaicznych z akumulatorem sprawi, że nawet sporych rozmiarów neon reklamowy czy świetlne logo firmy będzie po zmroku działać także wtedy, gdy w sieci zabraknie prądu – poza tym rachunek za energię elektryczną znacznie się obniża – zaznacza. – Warto też zainwestować w urządzenia z zegarami astronomicznymi, które uruchamiają oświetlenie samoczynnie o określonej porze. Te rozwiązania pozwalają ograniczyć zużycie prądu nawet o 75 procent! W przypadku średnich przedsiębiorstw są to oszczędności na poziomie nawet kilku tysięcy złotych miesięcznie.
Klient otrzymuje kilka propozycji i dołączone do nich kosztorysy. Może liczyć na fachową poradę, dzięki temu decyzja o wyborze najbardziej optymalnego rozwiązania nie jest trudna.
Wybór profesjonalnej firmy brandingowej to nie tylko ogromne odciążenie kierownika robót, ale przede wszystkim optymalizacja całego przedsięwzięcia i obcięcie zbędnych wydatków. Oznakowania firmy nie należy odsuwać w czasie, bo po zakończonej inwestycji wiąże się to z niepotrzebnymi, dodatkowymi kosztami.