Droga ekspresowa S7 Olsztynek – Nidzica dostępna dla kierowców
Umowę na projekt i budowę drogi ekspresowej S7 Olsztynek – Nidzica wraz z obwodnicą Olsztynka w ciągu drogi S51 podpisano w maju 2009 r. Inwestycja została zrealizowana w systemie „Projektuj i buduj”.
Nowelizacja ustawy o drogach publicznych
27 lipca Sejm RP znowelizował ustawę o drogach publicznych. Nowela wprowadza do polskiego prawa przepisy unijnej dyrektywy w sprawie ram wdrażania inteligentnych systemów transportowych (ITS).
Czas na osiedlowe galerie handlowe
Rynek galerii handlowych w Polsce od kliku lat silnie się rozwija, a eksperci podkreślają, że wciąż jest widoczna podaż na nowe galerie. Zauważalny jest jednak trend odwracania się inwestorów od dużych obiektów handlowych na korzyść małych, osiedlowych galerii, zlokalizowanych w mniejszych miastach lub na osiedlach oddalonych od centrów miast.
Zero tolerancji dla obniżania jakości i pogarszania bezpieczeństwa na drogach
W związku z doniesieniami prasowymi dotyczącymi śledztwa CBA w sprawie rzekomych nieprawidłowości przy budowie odcinka C autostrady A2 MTBIGM informuje, iż odcinek C był objęty trzykrotnie większą liczbą kontroli jakości niż inne odcinki autostrad.
Galeria Korona Kielce
Po 21 miesiącach zakończyła się budowa Galerii Korona Kielce.
Stadion Narodowy w Warszawie
Stadion powstał w niecce byłego Stadionu Dziesięciolecia. W październiku 2008 r. rozpoczął się I etap jego budowy.
Czy wykonanie projektu elewacji Stadionu Narodowego było wielkim wyzwaniem?
Projekt elewacji stanowił dla naszego zespołu wyzwanie głównie ze względu na nietypowość obiektu. Rzadko bowiem projektuje się elewacje aluminiowo-szklane o tak dużych powierzchniach na stadionie sportowym.
Jaki system wentylacji zastosowano w podziemnym garażu Stadionu Narodowego?
Firma Flakt Bovent Sp. z o.o. zaprojektowała i wykonała kompletny system wentylacji strumieniowej garaży Jet Thrust na Stadionie Narodowym.
DELTA Rusztowania
Firma DELTA od kilkunastu lat umacnia swoją pozycję na rynku rusztowań i doskonali oferowane produkty.
Drenaż pod boiskiem z Leca KERAMZYTU
Obecnie budowane boiska muszą sprostać coraz to wyższym wymaganiom użytkowym. Na ogół są to boiska wielofunkcyjne z trwałymi nawierzchniami. Zawsze jednak kolorowa, poliuretanowa, przepuszczalna nawierzchnia bądź sztuczna trawa powinna być ułożona na stabilnym podłożu, które dobrze odbiera wodę.
- < poprzednia
- 1
- 2
- 3
- …
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- następna >