Art In Energy z nowym centrum B+R

21.01.2022

Art In Energy, firma specjalizująca się w budowie i optymalizacji sieci trakcyjnych dla transportu szynowego, wybudowała i uruchomiła nowoczesne centrum badawczo-rozwojowe w Koluszkach.

 

Art In Energy Sp. z o.o. zajmuje się między innymi obróbką i skrawaniem metali, ale także frezowaniem metali, takich jak stal, mosiądz, aluminium.

W nowym centrum badawczo-rozwojowym spółki z Koluszek będą prowadzone prace związane z opracowywaniem innowacyjnych technologii wpływających na bezpieczeństwo ruchu kolejowego poprzez m.in. zautomatyzowanie czynności konserwacyjnych oraz diagnostyki parametrów technicznych sieci trakcyjnej.

 

Art In Energy

 

Zaplecze projektowe Art In Energy to specjalistyczny park maszynowy CNC, gdzie wykorzystuje się urządzenia dostarczone m.in. przez: Defum, Bekamak, Otinus, Pax Phu oraz Eurometal. To umożliwia realizację precyzyjnych procesów z zakresu obróbki skrawaniem i automatyzacji.

Realizacja inwestycji o budżecie 7,9 mln zł była możliwa dzięki dofinansowaniu ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014–2020. Natomiast pełne wykorzystanie możliwości Centrum B+R ma zapewnić ścisła współpraca z Instytutem Kolejnictwa w Warszawie.

 

Art In Energy

 

Art In Energy Sp. z o.o. powstała w marcu 2017 r. i jest podwykonawcą dużych firm realizujących kontrakty kolejowe dla Narodowego Zarządcy Infrastruktury Kolejowej. Od chwili rozpoczęcia działalności spółka inżynierska z Koluszek zmodernizowało ponad 262 km i wybudowała (zelektryfikowała) 110 km linii kolejowych. Firma zrealizowała między innymi elektryfikację linii kolejowej nr 68 na relacji Lublin–Stalowa Wola Rozwadów, a także liczne modernizacje sieci trakcyjnej, jak choćby na stacji Rzeszów, odcinku Warka–Radom czy Koluszki–Słotwiny. Zmodernizowała również linię trakcyjną na warszawskim Moście Gdańskim i brała udział w budowie linii tramwajowej w Łodzi przy ul. Rydza Śmigłego.

 

Przeczytaj też:

Powstanie nowa linia kolejowa Łódź – Sieradz – Wrocław

Kolej dużych prędkości, czyli z Warszawy do Łodzi w 45 minut

Sprawniejszy przewóz towarów koleją w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym

 

www.facebook.com

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube

Profil linked.in

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.