Producent pian PUR – firma Purinova jako pierwsza w Polsce zastosowała technologię sztucznej inteligencji na rynku budowlanym. Na czym polega ten nowatorski projekt?
Sztuczna inteligencja na rynku budowlanym według marki Purios
Cel projektu: rozwój sprzedaży marki Purios na rynkach zagranicznych oraz wzmocnienie świadomości marki na rynkach: francuskim, belgijskim i rumuńskim. Dotarcie do klientów poprzez komunikację wideo z treściami edukacyjnymi.
Wyzwanie: zrealizowane filmy instruktażowe dla marki Purios, przeznaczone głównie do B2B, zostały nagrane i zmontowane w języku polskim. Filmy instruktażowe z napisami lub dubbingiem nie są produktem jakościowym, którym firma chce się posługiwać w komunikacji z klientem międzynarodowym, stąd pomysł na realizację filmów w różnych językach, dedykowanych na dany rynek – pomogła w tym technologia sztucznej inteligencji.
Rozwiązanie: wykorzystanie nagranych wcześniej filmów dla marki Purios poprzez ich modyfikację za pomocą sztucznej inteligencji w taki sposób, aby treści były prezentowane w języku ojczystym klienta, do którego zostanie skierowany przekaz wideo. Firmie zależało na naturalnym wyglądzie filmów.
Zastosowana technologia modyfikacji m.in. mimiki twarzy pozwoliła na stworzenie jakościowych materiałów wideo potrzebnych do komunikacji z klientem na różnych rynkach międzynarodowych, bez potrzeby dodatkowego angażowania aktorów native speakerów, ekip produkcyjnych i organizacji kolejnych dni zdjęciowych oraz montażowych przeznaczonych na nagrywanie filmów w różnych wariantach językowych. Technologia sztucznej inteligencji nie ma ograniczeń; z jednego dobrze przygotowanego i nagranego filmu można wyprodukować materiały komunikacyjne w dowolnym języku, co pozwala na lepszą i szybszą komunikację z klientami.
Purios / Purinova
Zobacz też:
- Testy BIMERR na warszawskiej Pradze
- Oprogramowanie do rozliczania wynajmu deskowań i rusztowań
- Systemy ERP mało popularne w firmach budowlanych