Grupa Betafence produkuje kompletne systemy ogrodzeniowe o różnych zastosowaniach zarówno przydomowych jak i przemysłowych. Na te ostatnie w ciągu kilku poprzednich lat zrobił się w Polsce ogromny popyt, gdyż coraz więcej budujemy. Do 2012 roku w naszym kraju musi powstać sieć autostrad, nowe lotniska, hotele, a wszystkie te obiekty wymagają porządnego ogrodzenia.
Systemy ogrodzeniowe Betafence można spotkać praktycznie w każdym zakątku Polski, gdyż nie tylko indywidualni klienci doceniają ich jakość. Siatki autostradowe Betafence Ursus AS, otaczają bezpieczeństwem główne drogi: autostradę A4 i fragment A2 (Konin-Września), drogi ekspresowe, w tym modernizowaną E77 z Warszawy do Kielc. Betafence Ursus AS to siatka węzłowa wykonana z wysokowęglowej, bardzo odpornej na zerwanie stali. Siatka posiada oczka o zróżnicowanych wymiarach. Jest gęsta od dołu, co zapobiega przedostawaniu się na drogę małej zwierzyny. Równie istotna jest jej wysokość gdyż np. dorosłe jelenie potrafią przeskoczyć nawet przez dwumetrową zaporę.
![](http://www.inzynierbudownictwa.pl/images/stories/mar/betafence/betafence02.jpg)
Typ stosowanej do ogrodzenia siatki zależy od tego czy autostrada przebiega przez las czy tereny rolne, a także od gatunku zwierząt występujących na danym terenie. Siatkę leśna Ursus AS została przetestowana przez biuro techniki leśnej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Biedoniu i uzyskała wysoką ocenę i leśny znak jakości jako produkt przydatny do stosowania i rozpowszechniania w Polskich Lasach Państwowych.
![](http://www.inzynierbudownictwa.pl/images/stories/mar/betafence/betafence03.jpg)
Prócz otaczających nas kilometrów siatki autostradowej, Betafence otacza bezpieczeństwem polskie budowy. W tym celu wykorzystywane są panele tymczasowe Tempofor, zbudowane ze sztywnej ramy stalowej, wykonanej z ocynkowanych profili. Na warszawskich Bielanach teren budowy nowych stacji metra także jest nimi ogrodzony.
![](http://www.inzynierbudownictwa.pl/images/stories/mar/betafence/betafence06.jpg)