W lipcu wystartowała kampania firmy Austrotherm, której jednym z celów jest wyposażenie Grupy Jurajskiej GOPR w przenośne defibrylatory – urządzenia ratujące ludzkie życie.
W ramach kampanii z każdej sprzedanej paczki styropianu fasadowego Austrotherm przekaże 10 groszy na zakup przenośnych defibrylatorów – sprzętu medycznego ratującego zdrowie i życie podczas górskich aktywności.
Kampania ma również na celu uświadomienie klientom, że warto docieplać używając jedynie płyt styropianowych dobrej jakości, gdyż właśnie one w połączeniu z zestawem pozostałych składników systemu ETICS zapewniają inwestorowi bezpieczeństwo oraz właściwe parametry termoizolacyjne budynku.
Podpisanie porozumienia pomiędzy firmą Austrotherm a Grupą Jurajską GOPR, fot. Austrotherm
W ramach kampanii powstała strona internetowa www.austrotherm.pl/serce, gdzie odwiedzający mogą poznać korzyści płynące ze stosowania systemu ETICS i zapoznać się z materiałami edukacyjnymi Stowarzyszenia na Rzecz Systemów Ociepleń.