Rusza I edycja konkursu dla producentów materiałów budowlanych i wykończeniowych – MUR BETON Nagroda Rynku Budowlanego.
Nagrody w konkursie przyznawane będą w oparciu o badania realizowane na grupie sprzedawców sklepów i hurtowni budowlanych. Badanie przeprowadzone będzie przez lidera badań rynkowych instytut Millward Brown SMG/KRC. Realizacja metodą CATI, próba N=120. Badanie, przeprowadzone przez przeszkolonych merytorycznie ankieterów, monitorowane w każdej fazie, to jedna z najrzetelniejszych form oceny. Zdecydowanie bardziej wiarygodna niż oceny jury, którego członkowie działają zwykle pod presją.
Produkty zgłaszać można w 24 kategoriach: Akcesoria dachowe, Armatura, Bramy i ogrodzenia, Ceramika budowlana, Ceramika sanitarna, Drzwi, Elewacje, Farby i lakiery, Instalacje elektryczne, Instalacje hydrauliczne, Impregnaty, Zaprawy kleje i fugi, Wyroby drewniane i drewnopochodne, Materiały izolacyjne, Materiały ścienne i stropowe, Narzędzia i sprzęt budowlany, Nawierzchnie zewnętrzne, Okna, Płytki ceramiczne, Podłogi, Pokrycia dachowe, Rynny, Systemy kominowe, Wyroby stalowe.
Konkursowi towarzyszy bogaty program promocyjny dla zwycięzców.
Zgłoszeń produktów dokonywać można do połowy lutego 2010 r. Badanie przeprowadzone będzie w marcu. Ogłoszenie wyników: początek kwietnia 2010 r.
Organizatorem konkursu jest agencja PR MMT Management oraz instytut badawczy Millward Brown SMG KRC.
Więcej: www.mur-beton.pl