Polskie supermarki budowlane

02.04.2009

Rozstrzygnięto czwartą edycję konkursu Superbrands Polska na najsilniejsze marki konsumenckie na naszym rynku. Wśród stu pięćdziesięciu marek osiem to marki budowlane.

Wyróżnione marki to: ATLAS, BASF, Cersanit i Dulux, a także firmy deweloperskie – J.W. Construction, Budimex, Dom Development oraz Globe Trade Centre. Pełna lista laureatów ogłoszona zostanie jesienią na uroczystej gali finałowej, podczas której wręczone zostaną okolicznościowe statuetki.
W konkursie Superbrands zwycięskie marki wyłaniane są w kilku etapach. Decyzję o nagrodzeniu marki tytułem podejmuje Rada Marek, złożona z siedemnastu niezależnych polskich ekspertów marketingu, reklamy i brandingu. W tym roku rada oceniała ponad 1500 marek. Kolejnym etapem projektu będzie przygotowanie albumu, zwanego biblią brandingu, w którym wyróżnione marki będą mogły zaprezentować m.in. swoją historię i drogę do sukcesu.
Pomysłodawcą programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca od 14 lat w 80 krajach. Ma ona za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę „brandingu” poprzez wydawanie albumów, przedstawiających opis sukcesu (studium przypadku) najmocniejszych na danym rynku marek.

 

Źródło: GRUPA ATLAS

 

www.facebook.com

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube

Profil linked.in