Opis stanowiska:
-współpraca z dostawcami firmy,
-prowadzenie zapytań ofertowych i postępowań zakupowych w zakresie asortymentu firmy,
-koordynacja realizacji zamówień i dostaw materiałów,
-współpraca z magazynem oraz prowadzenie nadzoru nad stanami magazynowymi,
-sporządzanie sprawozdawczości wewnętrznej, przygotowywanie raportów w zakresie prowadzonych zagadnień logistycznych,
-wsparcie w opracowywaniu procesów i procedur uwzględniających wykorzystanie zasobów.
Wymagania:
-min. 1 rok doświadczenia w zakresie logistyki/zakupów,
-biegła znajomość MS Office, w szczególności Excel,
-umiejętność analitycznego myślenia i planowania,
-umiejętność samodzielnego poszukiwania rozwiązań i szybkiego uczenia się nowych procesów,
-umiejętność samodzielnego organizowania pracy,
-czynne prawo jazdy kat. B,
-znajomość rynku związanego z instalacjami peryferyjnymi w energetyce konwencjonalnej.
Oferujemy:
-pracę pełną wyzwań, dającą możliwość uczestniczenia w budowaniu biznesu,
-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do osiąganych wyników,
-możliwość rozwoju zawodowego w strukturach Spółki.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV, list motywacyjny) z podaniem nazwy stanowiska w tytule wiadomości na adres: rekrutacja@epcprojekt.pl
W treści wiadomości lub załączonych dokumentów prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”