Zakres obowiązków:
-Prowadzenie procesów inwestycyjnych
-Przygotowywanie kosztorysów (przygotowanie wstępnej wyceny kosztów placu budowy i kosztów dodatkowych)
-Wykonywanie prostych projektów w AutoCad
-Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby procesu inwestycyjnego, m. in. harmonogramów inwestycji, analiz ryzyka, harmonogramów przetargów, budżetów inwestycji
-Przygotowywanie projektów umów z wykonawcami (wspólnie z radcą prawnym)
-Udział w spotkaniach koordynacyjnych z wykonawcami i prowadzenie dokumentacji spotkań
-Rozliczenie prac projektowych, budowlano-montażowych w zakresie inwestycji
-Sprawdzanie dostaw materiałów i instalacji w ramach inwestycji
-Weryfikacja poprawności protokołów wykonawczych od wykonawców
-Kontrola zgłoszeń nowych obiektów
-Nadzór nad postępem prac zgodnie z procedurami oraz harmonogramem
Wymagania:
-Umiejętności analityczne
-Swobodne posługiwanie się Word, Excel
-Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
-Znajomość programu AutoCad
-Umiejętność planowania i organizacji własnej pracy-weryfikacja na podstawie próbki pracy, zadania polegające na ułożeniu harmonogramu pracy na podstawie listy zadań do wykonania
-Mile widziana umiejętność przygotowania kosztorysów
-Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów inwestycyjnych
Oferujemy:
-Możliwość rozwoju zawodowego
-Przyjazne środowisko pracy
-Pracę w najnowocześniejszej firmie w branży
-Ciekawy zakres zadań i obowiązków
-Stabilność zatrudnienia
-Stabilne warunki zatrudnienia oraz system premiowy
-Nowoczesny sprzęt
-Wysokiej jakości produkt
-Profesjonalne procesy wsparcia