Naszym klientem jest stabilna firma specjalizująca się w konstrukcjach budowlanych, działająca od 60 lat na rynkach światowych.
Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik Administracyjny
Miejsce pracy: Janikowo koło Poznania
Zakres obowiązków:
-Przygotowywanie zamówień i ofert,
-Wystawianie miesięcznych faktur,
-Koordynacja płatności,
-Kontakt telefoniczny z klientami,
-Ogólne prace administracyjne,
-Kontakt z dostawcami,
-Komunikacja z zagraniczną siedzibą firmy,
-Przez okres pierwszych 6 miesięcy pomoc w poszukiwaniu nowych dostawców oraz udział w ogólnej koordynacji i organizacji nowego magazynu i biura.
Wymagania:
– Ok. 1-2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku,
– Znajomość języka angielskiego min. dobra,
– Dodatkowym atutem będzie znajomość języka hiszpańskiego.
– Przyjazne usposobienie, chęć do pracy i rozwoju zawodowego.
– Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Oferujemy:
– Pracę w międzynarodowej, nowoczesnej firmie,
– Sympatyczną atmosferę pracy,
– Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu,
– Szkolenia.
Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie aplikacji na adres:
renatapytel@polishpersonnel.com w tytule wiadomości wpisując nazwę stanowiska.
Proszę również o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)