Kierownik kontraktu

małopolskie

21.12.2015

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

Poszukujemy osób na stanowisko:

Kierownik kontraktu
Nowy Sącz
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

kierowanie kontraktem na etapie przygotowania, realizacji i rozliczenia,
reprezentowanie Spółki wobec podmiotów wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z otrzymanym pełnomocnictwem,
udział i współpraca w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,
udział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych,
sporządzanie harmonogramów rzeczowo – finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego,
weryfikowanie zakresu rzeczowo – finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji kontraktu,
współudział w czynnościach związanych z odbiorami prac na poszczególnych etapach realizacji kontraktu,
uzgadnianie dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera w celu ich weryfikacji i ustalenia kwalifikowalności kosztów,
planowanie zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
opiniowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej w celu przyjęcia jej do realizacji.

Wymagane kwalifikacje:

wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy lub pokrewne),
minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych,
dobra znajomość pakietu MS Office w tym MS Project,
znajomość Prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC i ustawy Prawo zamówień publicznych, metodyk zarządzania projektami,
umiejętność podejmowania decyzji, współpracy, negocjowania, kierowania zespołem, zarządzania projektami i procesami,
sumienność i zaangażowanie w zakresie wykonywanych obowiązków,
bardzo dobry stan zdrowia**.

Mile widziane kwalifikacje:

1 rok doświadczenia w realizacji kontraktów wg FIDIC,
uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą – Prawo budowlane,
znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym,
znajomość AutoCAD.

Oferujemy:

pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.

Aplikuj poprzez link:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=534440977458450eb540ee0005f4adea

Kontakt:

Telefon: +48224733039

Email: Michal.Molik@plk-sa.pl

Województwo: małopolskie

www.facebook.com

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube

Profil linked.in