Kierownik kontraktu

wielkopolskie

20.06.2012

Naszym Klientem jest prężenie rozwijająca się firma działająca w branży stolarki aluminiowej. Wykonują m.in., elewacje budynków, drzwi stalowe, świetliki. Brali udział w inwestycjach, których generalnymi wykonawcami byli Strabag, Warbud, Hochtief. W portfolio przedsięwzięć firma posiada: Dworzec Kolejowy Warszawa Wschodnia, czy Centrum Kongresowe Targów Kielce. W związku z intensywnym rozwojem, a tym samym zwiększaniem wyspecjalizowanego personelu firma poszukuje osób na stanowisko:

Kierownik kontraktu

Miejsce pracy: województwo wielkopolskie (wymagana mobilność)

Zakres obowiązków:
-Organizowanie i kierowanie pracami na budowie, na etapie przygotowania, realizacji i odbioru inwestycji w związku z prowadzonym projektem w zakresie elewacji fasadowych w systemach aluminiowych i stalowych,
-Bezpośrednie komunikowanie się z wykonawcami, projektantami, biurem architektonicznym oraz organami administracji w związku z wymogami projektu ( kosztorysy, harmonogramy, pozwolenia itp.),
-Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych i projektowych,
-Weryfikacja i kontrola budżetu,
-Nadzorowanie poprawności dokumentacji kontraktowej,
-Współpraca z produkcją w zakresie: przygotowania zleceń produkcyjnych, ustalanie terminów i warunków dostaw produktów gotowych do montażu, kontroli terminów ustalonych z produkcją ( zgodność z harmonogramem budowy),
-Koordynacja prac bezpośrednio na budowie ? bezpośredni nadzór nad jakością, bezpieczeństwem i terminowością prowadzonych robót,
-Ogólne zapewnienie wykonywania prac zgodnie z kontraktami, planami, harmonogramami i specyfikacjami projektu,
-Przygotowanie raportów o stanie zaawansowania prac.

Profil kandydata:

-wykształcenie wyższe, techniczne, preferowany kierunek ? budownictwo,
-uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno ? budowlanej,
-doświadczenie na analogicznym stanowisku w obszarze ślusarki i stolarki aluminiowej (fasady stalowe, aluminiowe, elewacje wentylowane),
-znajomość fasad systemów aluminiowych i stalowych,
-znajomość i biegła obsługa programów Power Point, Auto CAD, Project, pakietu MS Office,
-umiejętność tworzenia harmonogramów realizacji inwestycji, budżetów oraz kosztów,
-wiedzy i minimum 5 ? letniego doświadczenia w zakresie kontroli nad procesami budowlanymi i administracyjnymi,
-umiejętności negocjacyjne,
-asertywność,
-umiejętność pracy pod dużą presją czasu oraz w stresie.

Oferujemy:

-Pracę w bardzo szybko rozwijającej się firmie
-Możliwość wzięcia udziału w prestiżowych inwestycjach
-Pakiet wynagrodzenia pozafinansowego: laptop, samochód służbowy, lokum służbowe podczas pobytu w delegacji
-Wynagrodzenie zasadnicze w wysokości: 5.000 ? 7.500 PLN netto.
-Dogodną dla kandydata formę zatrudnienia: umowę o pracę lub kontrakt

Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CV na adres: patrycja.szarycz@polishpersonnel.com w tytule wiadomości wpisując nazwę stanowiska.

Prosimy również o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)?-

Kontakt:

Telefon: 00 48 61 833 0952

Email: patrycja.szarycz@polishpersonnel.com

Województwo: wielkopolskie

www.facebook.com

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube

Profil linked.in