Opis stanowiska:
Zarządzanie zespołem pracowników,
Planowanie i organizacja placu budowy,
Stała weryfikacja postępu prac wykonawczych i ich zgodności z harmonogramem, kontrola jakości wykonanych robót,
Prowadzenie kompleksowej dokumentacji wykonywanych robót,
Nadzór nad podwykonawcami i dostawcami,
Zamówienia materiałowe,
Kontraktowanie podwykonawców,
Przygotowywanie harmonogramów realizacji kontraktu.
Dbałość o przestrzeganie procedur BHP i zgodności prac z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego,
Wymagania:
Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
Bardzo dobra znajomość przepisów BHP,
Wykształcenie wyższe budowlane,
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno ? budowlanej bez ograniczeń
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, MS Project, Norma Pro),
umiejętność pracy w grupie, a jednocześnie samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu.
prawo jazdy kat. B
znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie,
Dobre warunki i narzędzia pracy,
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.