Firma działająca w branży zarządzania nieruchomościami poszukuje pracownika na stanowisko Kierownik ds. administracji wspólnot mieszkaniowych. Poszukujemy osoby komunikatywnej, rzetelnej, skrupulatnej i odpowiedzialnej. Potrafiącej wykazać się samodzielnością i inicjatywą. Jesteś osobą, jakiej szukamy? Czekamy na Twoje CV!
Obowiązki na tym stanowisku:
-Nadzór nad pracami remontowymi
-Bieżące tworzenie dokumentacji technicznej
-Nadzór nad pracownikami utrzymującymi czystość w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych
-Nadzór nad jakością i terminowością wykonywanych prac remontowych
-Prace związane z procesami przygotowania i realizacji inwestycji, remontów oraz napraw na danym obiekcie
-Odpowiedzialność za kontakt ze Wspólnotami Mieszkaniowymi na terenie prowadzonej działalności
Od kandydatów oczekujemy:
-Wykształcenia średniego lub wyższego magisterskiego o kierunku technicznym
-Minimum dwuletniego doświadczenia w branży nieruchomości (nadzór, administracja) lub w branży budowlanej ? budownictwo mieszkaniowe (administracja, nadzór, współpraca z wykonawcami).
-Organizacji pracy własnej
-Dyscypliny pracy, rzetelności i obowiązkowości
-Umiejętności podejmowania decyzji
-Umiejętności czytania rysunków i dokumentacji technicznej
-Znajomości pakietu Office
-Prawo jazdy kat. B
Dodatkowym atutem w procesie rekrutacji będzie:
-doświadczenie w kierowaniu grupą pracowników
Firma oferuje:
-Zatrudnienie dające poczucie stabilizacji oraz umowę o pracę
-Wynagrodzenie 2000 netto
-Niezbęde narzędzia do pracy
-Pracę przy ciekawych projektach i ciągłe doskonalenie zawodowe
-Przyjazną atmosferę w pracy
Zainteresowany? Prześlij swoje CV na adres: rekrutacja @ talentselect.pl