Kancelaria Premiera poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów do spraw inwestycji i remontów

mazowieckie

14.07.2013

Kancelaria Premiera poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów do spraw inwestycji i remontów
w Biurze Dyrektora Generalnego

Termin składania dokumentów: 22-07-2013

Miejsce składania dokumentów:

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Dyrektora Generalnego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
z dopiskiem: BDG-7122-19(2)/16/13, pok. 234

lub osobiście: Dziennik Podawczy KPRM, Al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

Liczba stanowisk pracy: 1, wymiar etatu: 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

– prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem nieruchomościami w zakresie inwestycji i remontów, we współpracy z Centrum Usług Wspólnych (CUW);
-określanie potrzeb i zakresu prac remontowo-konserwacyjnych niezbędnych do utrzymania obiektów KPRM w stałej sprawności eksploatacyjnej i w określonym standardzie oraz potrzeb inwestycyjnych;
– przygotowywanie propozycji do planów rzeczowo-finansowych inwestycji i remontów, w uzgodnieniu z komórkami organizacyjnymi KPRM i CUW;
-monitorowanie, koordynowanie i nadzór procesów inwestycyjnych i remontowych prowadzonych w KPRM, w tym: bieżące kontrolowanie postępu robót i jakości wykonywanych prac, kontrolowanie rozliczenia budowy, udział w komisjach odbioru, próbach technicznych instalacji i urządzeń, zgłaszanie usterek;
-udział w prowadzonych postępowaniach o zamówienie publiczne w zakresie inwestycji i remontów, a w szczególności: przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości inwestycji lub remontu, przygotowywanie lub opiniowanie SIWZ;
-opiniowanie dokumentacji technicznej i projektów organizacji robót, kosztorysów i umów z wykonawcami. Współpraca z inwestorem zastępczym oraz komórkami organizacyjnymi KPRM i CUW;
-opracowywanie planów, analiz, opinii, raportów, statystyk, meldunków itd. w zakresie prowadzonych inwestycji i remontów.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

NIEZBĘDNE
-wykształcenie: wyższe na kierunku budownictwo
– doświadczenie zawodowe: 10 lat doświadczenia związanego z inwestycjami budowlanymi
-pozostałe wymagania niezbędne:
o posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi;
o znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy Prawo energetyczne, ustawy o efektywności energetycznej, ustawy Ochrona przeciwpożarowa, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami;
o znajomość ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa oraz umiejętność ich stosowania;
o znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem robót budowlanych w obiektach wpisanych do rejestru zabytków;
o umiejętność pracy w zespole, w warunkach stresu i pod presją czasu.

DODATKOWE
– przynależność do właściwej miejscowo Izby Inżynierów Budownictwa;
-5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektor nadzoru;
-odbycie szkoleń z zakresu prawa zamówień publicznych oraz bhp, ppoż.;
-znajomość uregulowań prawnych z zakresu służby cywilnej, rachunkowości budżetowej, finansów publicznych wraz z aktami wykonawczymi.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-życiorys i list motywacyjny
– oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
-oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
-oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
– kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
– kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228), Inne dokumenty i oświadczenia
-kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień konstrukcyjno-budowlanych
– kopie świadectw pracy, zaświadczeń, zakresów obowiązków, referencji lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe
-kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, które/którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
-kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych: przynależność do właściwej miejscowo Izby Inżynierów Budownictwa, doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektor nadzoru, odbycie szkoleń z zakresu prawa zamówień publicznych oraz bhp, ppoż.

Pełna treść ogłoszenia, w tym informacje, które dotyczą warunków pracy, znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów pod adresem
http://ogloszenia.bip.kprm.gov.pl/pls/serwis/app.testsearch?p_flag=show&p_ogloszenie=152787&p_insert=28-JUN-13
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.

Prosimy o skorzystanie z wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM, dostępnych na stronie BIP KPRM, w zakładce Praca w KPRM http://bip.kprm.gov.pl/download/75/6931/oswiadczenia1.doc.

Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z ofertą.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym, w którym znajduje się od 1 do 3 stanowisk. Granicę stanowiska stanowią budynki i teren pozostający w trwałym zarządzie KPRM. Pracownik może przebywać na terenie prowadzonych w KPRM prac remontowo-budowlanych. Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym: związane główne z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym: związane głównie z poruszaniem się po terenie pozostającym w trwałym zarządzie KPRM oraz poza nim, w związku z prowadzeniem kontroli stanu technicznego pomieszczeń i terenu oraz prowadzonych w ich obrębie prac inwestycyjnych i remontowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille?a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.

Więcej informacji o naborze do pracy w KPRM jest dostępnych w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM w zakładce Praca w KPRM pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/portal/kpr/112/1915/Praca_w_KPRM.html
Opublikowane są tam m.in. praktyczne wskazówki w zakresie składania dokumentów, w tym dokumentowania doświadczenia zawodowego i wykształcenia oraz informacje dla osób niepełnosprawnych. Ponadto wyszczególnione zostały najczęściej popełniane błędy oraz załączone wzory oświadczeń, które należy dołączyć składając ofertę.

Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani/e do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni/one telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 694-73-53 lub (22) 694-74-89.

Kontakt:

Telefon: (22) 694-73-53

Email: mbondel@kprm.gov.pl

Województwo: mazowieckie

www.facebook.com

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube

Profil linked.in