Naszym Partnerem jest firma Ergo, która oferuje swoim klientom usługi między innymi z zakresu projektowania i produkcji elementów wspierających sprzedaż (POS), projektowanie, produkcję i montaż elementów wyposażenia salonów firmowych oraz aranżację i kompleksową realizację wnętrz sklepowych. Firma działa na rynku od 1993 roku i jest jedną z najbardziej doświadczonych firm w swojej branży. Partnerami Ergo są duże koncerny, zarówno polskie jak i zagraniczne m.in. Philip Morris, Procter & Gamble, Nivea, Intersport, Adidas. W związku z rozwojem działu Ergo Store poszukujemy kandydatów do pracy w Krakowie na stanowisku:
Inżynier budownictwa ? Project Manager
Kod ref.: 936/pm/es/09
Cele i zadania na stanowisku pracy:
– kierowanie pracami budowlanymi i montażowymi w ramach projektów adaptacji, aranżacji i kompleksowej realizacji wnętrz sklepowych zlokalizowanych w galeriach handlowych
– przygotowywanie lub nadzorowanie opracowywania projektów pod kątem ich zgodności z prawem budowlanym i obowiązującymi przepisami a także funkcjonalności i estetyki
– zatwierdzanie projektów architektoniczno-budowlanych
– koordynowanie współpracy z podwykonawcami i dostawcami usług (zlecanie pracy, negocjowanie warunków współpracy, poszukiwanie nowych dostawców i wykonawców)
– nadzorowanie pracy brygad budowlanych i montażowych oraz kierowanie logistyką w projekcie
– zapewnienie realizacji projektów zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz według określonych standardów jakościowych
– ścisła współpraca z architektem firmy, działem wdrożeniowym i obsługi klienta
– zarządzanie budżetem projektu; przygotowanie kosztorysu, planowanie wydatków, rozliczanie i dokumentacja kosztów projektu
– zarządzanie informacją w projekcie; nadzór nad systemem raportowania i komunikacją w projekcie pomiędzy różnymi osobami, działami oraz podwykonawcami
Oczekiwania:
– wykształcenie wyższe techniczne (inżynier budownictwa lub architekt)
– uprawnienia budowlane lub rozpoczęta procedura uzyskiwania uprawnień (możliwość wykonywania praktyki projektowej)
– umiejętność tworzenia projektów budowlanych i wykonawczych
– doświadczenie na stanowisku Architekta, Koordynatora lub Asystenta Kierownika Budowy; atutem kandydata będzie znajomość specyfiki budowy obiektów komercyjnych (szczególnie handlowych)
– znajomość procesu budowy i wykończenia wnętrz komercyjnych
– znajomość prawa budowlanego
– praktyczna znajomość Auto CAD
– umiejętność organizacji pracy innych, delegowania i egzekwowania wyników pracy
– doświadczenie w przygotowywaniu kosztorysów, planowaniu i zarządzaniu budżetem
– umiejętność pracy w zespole
– wysoki poziom umiejętności analitycznych
– samodzielność
– umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
– wysoki poziom kompetencji interpersonalnych
– umiejętność szybkiego uczenia się
– umiejętność pracy pod presją czasu
– dyspozycyjność do pracy w delegacji (maksymalnie kilkudniowe wyjazdy w ramach projektów realizowanych w różnych miastach Polski)
– znajomość języka angielskiego
– prawo jazdy
Pracodawca oferuje:
– pracę w zespole profesjonalistów, osób aktywnych, otwartych na współpracę, wymianę wiedzy i doświadczeń
– ciekawe zadania i projekty pozwalające pracownikowi na rozwój kompetencji i poszerzanie wiedzy
– zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne warunki wynagrodzenia
Oferty zawierające CV ze zdjęciem i kodem referencyjnym oraz list motywacyjny prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja@sp.pl
Prosimy o zawarcie w swojej aplikacji klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 O Ochronie Danych Osobowych.
Szczegółowe informacje na temat oferty pracy zostaną przekazane kandydatom na spotkaniu. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami, spełniającymi powyżej określone kryteria rekrutacyjne.