Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy budowlanej poszukujemy osoby na stanowisko:
Finance and Administration Specialist
Nr ref.: FAS/AW/07
Miejsce pracy: Szczecin, Zachodnio- Pomorskie
Zakres obowiązków:
– Administrowanie oraz monitorowanie procesów kadrowych,
– Monitorowanie zapotrzebowania materiałowego na budowie,
– Dobór oraz prowadzenie negocjacji warunków umów z dostawcami i podwykonawcami,
– Odpowiedzialność za jakość i poprawność dokumentacji (m.in.: umowy),
– Kontakty i współpraca z kadrą inżynierską,
– Sporządzanie sprawozdań raportów, analiz i zestawień z zakresu kosztów.
Wymagania:
– Wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane kierunki techniczne np: budownictwo),
– Minimum 2 letnie pokrewne doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania dużych projektów budowlanych,
– Bardzo dobra znajomości języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie,
– Dokładność, sumienność, doskonała organizacja pracy,
– Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
– Dokładność, sprawność i skuteczność w działaniu,
– Komunikatywność i skuteczność w działaniu,
– Biegła znajomość obsługi komputera (MS Office).
Oferujemy:
– Pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku profesjonalistów,
– Pakiet socjalny oraz atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z numerem referencyjnym w tytule maila na adres:
aplikacje@omegaresource.pl