LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Zakres obowiązków:
-Realizacja sprzedaży stolarki otworowej na podległym regionie;
-Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Klientów ? przyjmowanie zamówień oraz koordynacja procesu ich realizacji;
-Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi Klientami.
Wymagania:
-Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży exportowej;
-Mile widziane doświadczenie handlowe w branży technicznej (najlepiej stolarki otworowej);
-Bardzo dobra znajomość języka obcego umożliwiająca swobodny kontakt z Klientami;
-Kreatywność;
-Doskonała organizacja pracy;
-Samodzielność;
-Prawo jazdy kat. B.
Oferta:
-Praca w firmie o stabilnej pozycji na rynku w oparciu o umowę o pracę;
-Możliwość pracy w biurze bądź zdalnej;
-Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i premii sprzedażowej,
-Niezbędne narzędzia służbowe;
-Możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów.
Proszę o przesyłanie CV wyłącznie na adres mailowy e.swiech@leasingteam.pl
Zachęcam do aplikowania.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Group nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 636.