PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Centrala
Biuro Zarządzania Projektami (PMO)
poszukuje osoby na stanowisko
ds. planowania rzeczowego
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Numer referencyjny Z/IBP/05/02/14
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)Identyfikowanie potrzeb Spółki w zakresie planów inwestycyjnych.
b)Zbieranie wniosków inwestycyjnych od jednostek organizacyjnych Spółki i weryfikowanie ich z programami strategicznymi Spółki oraz programami rządowymi.
c)Sporządzanie projektów rzeczowych planów wieloletnich i rocznych planów inwestycyjnych
w zakresie działalności inwestycyjnej.
d)Sporządzanie i uzgadnianie projektów rzeczowych planów wieloletnich i rocznych planów inwestycyjnych w zakresie działalności inwestycyjnej pod kątem określenia źródeł finansowania inwestycji z komórkami finansowymi.
e)Opiniowanie wniosków inwestycyjnych pod kątem uzasadnienia planowanych zakresów rzeczowych zadań inwestycyjnych.
f)Analiza postępu i koordynacja prac związanych z realizacją rzeczowego planu inwestycyjnego w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami.
g)Analiza i ocena w zakresie kalkulacji kosztów stanowiących bazę do wniosków inwestycyjnych.
h)Nadzór nad jakością harmonogramów projektów inwestycyjnych.
i)Udział we wdrażaniu narzędzi informatycznych w planowaniu inwestycyjnym.
2. Niezbędne kwalifikacje:
a)Wykształcenie wyższe (preferowany kierunki ekonomiczne i techniczne).
b)Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym.
c)Dobra znajomość obsługi komputera, w tym MS Office i MS Project.
3. Pożądane (mile widziane) kwalifikacje:
a)Znajomość zasad zarządzania projektami (metodyka PMBOK lub Prince2).
b)Co najmniej 2 ? letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 1 rok pracy na stanowiskach związanych z realizacją inwestycji.
c)Doświadczenie w ocenie harmonogramów projektów.
d)Praktyczna wiedza w obszarze metod zarządzania portfelami projektów i ich raportowania.
e)Umiejętność przygotowywania budżetów realizacji robót.
f)Doświadczenie w zarządzaniu zespołem projektowym.
g)Znajomość zagadnień z zakresu planowania inwestycji i harmonogramowania.
h)Znajomość branży infrastruktury transportowej i budownictwa.
i)Wiedza w zakresie procedur administracyjnych i PZP.
j)Doświadczenie we współpracy z administracją publiczną.
k)Umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, praca pod presją czasu, odporność na stres.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego z nr referencyjnym w tytule wiadomości
na adres rekrutacja@plk-sa.pl w terminie do dnia 25.03.2014 r.
wszystkie odpowiedzi traktowane będą, jako poufne. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Aplikacje osób, które nie zostały zatrudnione, zostaną zniszczone.
Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883).
W przypadku braku takiej klauzuli, kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte, zgodnie z Ustawą, bez powiadamiania osoby, której dane dotyczą.