Nowy dyrektor marketingu w Rockwool Polska

15.03.2011

Z początkiem marca br. Łukasz Glapa objął funkcję dyrektora marketingu w firmie Rockwool Polska. Na stanowisku tym zastąpił Jacka Kieszkowskiego, obecnie dyrektora marketingu Grupy Rockwool.

Do zadań Łukasza Glapy należeć będzie zarządzanie działaniami marketingowymi Rockwool na rynkach Polski, Czech, Słowacji, Litwy, Łotwy i Estonii.

Łukasz Glapa przez ostatnie 4 lata pełnił funkcję dyrektora marketingu w fińskiej firmie Ramirent, która jest europejskim liderem w obszarze wynajmu sprzętu budowlanego, kontenerów i rusztowań. Na stanowisku tym odpowiadał za działania marketingowe firmy na terenie Polski, Czech, Słowacji i Węgier. Wcześniej był związany m.in. z Philips Lighting Poland S.A., gdzie prowadził działania z zakresu trade marketingu.

Łukasz Glapa jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Dodatkowo ukończył Podyplomowe Studium Zarządzania Marką w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Prywatnie interesuje się polityką i ekonomią. Jest także pasjonatem dalekich podróży, nowych kultur i obyczajów.

www.facebook.com

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube

Profil linked.in