Marki Ytong, Silka i Multipor zyskały nową, przebudowaną stronę internetową. Nowoczesny i rozbudowany serwis o przejrzystej szacie graficznej jest w pełni responsywny, przez co wygodny także dla użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych.
Xella Polska, producent i dystrybutor energooszczędnych materiałów budowlanych Ytong, Silka i Multipor, posiada nie tylko sieć powiązanych stron internetowych dedykowanych swoim produktom i rozwiązaniom, stanowiących wielką bazę wiedzy technicznej i poradnikowej z zakresu budowy oraz murowania, ale i popularny kanał na You Tube.
Obecnie strona ytong-silka.pl zyskała zupełnie odmienione oblicze. Przebudowa związana jest z dynamicznymi zmianami zachodzącymi w firmie Xella Polska, jak i coraz większym wymaganiom stawianym przez użytkowników internetu.
W 2014 r. 11% wejść na ytong-silka.pl pochodziło z urządzeń mobilnych, prawie dwa razy więcej niż rok wcześniej. Postanowiono, że zmodernizowana strona będzie w pełni mobilna oraz przyjazna dla wszystkich użytkowników. Nowy serwis niezależnie od urządzenia wyświetla się w optymalny sposób. Układ treści i grafiki dostosowuje się do wielkości ekranu, co umożliwia pełna responsywność strony.
Nowa strona ma minimalistyczną szatę graficzną. Także struktura strony została udoskonalona i uproszczona, by jeszcze wygodniej można było po niej nawigować. Dostęp do informacji o produktach oraz ich zastosowaniach stał się przez to łatwiejszy i szybszy.
Badając zachowania użytkowników na poprzedniej stronie, jak i mając na uwadze ich najczęstsze pytania, wyróżniono skróty do najważniejszych informacji dla firm handlowych, wykonawców czy architektów. Podkreślono również zakładki, z których można pobrać najnowsze katalogi produktów, jak i poradniki pomagające poprawnie budować z Ytonga, Silki, czy ocieplać z Multipora.