Inwestor: PKP Polskie Linie Kolejowe SA, Warszawa
Generalny wykonawca: konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych SA, Wrocław (lider), Przedsiębiorstwo Budowlane FILAR Sp. z o.o., Wrocław, Frenzel – Bau GmbH Plauen, Niemcy
Inżynier projektu: Piotr Dubaniowski
Inżynier rezydent: Jan Olejnik
Kierownik budowy: mgr inż. Janusz Kania
Inspektorzy nadzoru: Eugeniusz Dmochowski (przebudowa płyty pomostowej), Tadeusz Gołębiowski (remont filarów i progu wodnego), Arkadiusz Skrucha (roboty torowe, odwodnieniowe, podtorze), Stanisław Szydłowski (sieć trakcyjna elektroenergetyczna do 1 kV), Mirosław Białek (sterowanie ruchem kolejowym), Leonard Wendland (urządzenia telekomunikacji i łączności)
Główny projektant: mgr inż. Edmund Budka
Długość mostu: 489,38 m
Nagroda II stopnia w konkursie Budowa Roku 2009 za zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji linii kolejowej E30 na odcinku Węgliniec – Legnica – most kolejowy w km 37,221 linii 282 w Bolesławcu na rzece Bóbr.
Źródło: konkurs Budowa Roku