Na terenie budowy Stadionu Narodowego w Warszawie prawie 1400 pracowników zatrudnionych jest głównie przy wykonywaniu konstrukcji żelbetowej kondygnacji od poziomu -4 do 0, czyli przyszłej dolnej promenady wejściowej na stadion.
Powyżej poziomu 0 zostało wykonanych sześć klatek schodowych metodą ślizgową, dalsze dwie są w budowie, a dziewiąta, przedostatnia z tej serii, w trakcie przygotowywania urządzenia ślizgowego. Trwa wykonywanie wielkośrednicowej kanalizacji deszczowej w koronie Stadionu, która w przyszłości odprowadzać będzie wody deszczowe z dachu obiektu. Wykonawca obiektu zaproponował wzmocnienie konstrukcji stropu nad parkingiem podziemnym w poziomie B3 w taki sposób, aby umożliwić montaż konstrukcji trybun Stadionu za pomocą bardzo ciężkiego sprzętu dźwigowego ważącego ok. 500 ton, poruszającego się po stropie nad parkingiem. Jest to związane z wyborem technologii montażu prefabrykatów, polegającej na instalowaniu ciężkich elementów – do ponad 20 ton – dźwigami samojezdnymi ze stropu nad parkingiem.