Marka Atlas została uznana przez międzynarodową organizację Superbrands za jedną z najsilniejszych marek biznesowych Business Superbrands na rynku polskim.
Marka Atlas została uznana przez międzynarodową organizację Superbrands za jedną z najsilniejszych marek biznesowych Business Superbrands na rynku polskim.
Fot. Atlas PR
Międzynarodowa organizacja Superbrands, która w Polsce przeprowadziła programy Superbrands i CoolBrands, właśnie wprowadziła na polski rynek trzeci projekt – Business Superbrands.
Business Superbrands to projekt, który ma na celu wybór najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek business to business na rynku polskim.
Głosami niezależnej Rady Marek wyłaniane są najważniejsze marki biznesowe. Tytuł ten, spośród ponad tysiąca ocenianych marek, otrzymuje niewielka liczba (poniżej 5 procent ogółu marek ocenianych przez Radę).
W tegorocznej edycji konkursu za jedną z najsilniejszych marek biznesowych Busines Superbrands na rynku polskim Rada Marek uznała ATLAS. Firma spod znaku bociana zaproszona została także do zaprezentowania swojej historii rozwoju w albumie Business Superbrands Polska. Ostatnim etapem konkursu będzie gala finałowa, podczas której zwycięskim w danych kategoriach markom wręczone będą statuetki.
ATLAS już dwukrotnie, w 2005 i 2006 roku, otrzymał prestiżowy tytuł Superbrands dla najsilniejszych marek na rynku polskim.
Grażyna Wojdat