Od sierpnia ruszył najnowsza kampania Fabryki Styropianu ARBET „Najważniejsze to, co w środku”. ARBET po raz kolejny zwraca uwagę na jakość, czyli to, co najważniejsze w budowie domu.
Produkty ARBET-u są wyróżniane np. Konsumenckimi Medalami Jakości. Wysokiej jakości płyty styropianowe to znaczące oszczędności w użytkowaniu nieruchomości i korzystny wpływ na środowisko.
W ramach kampanii działa strona prawdziwystyropian.pl, pokazująca w prosty sposób, jak w domu można zastosować styropian, edukująca i umożliwiająca dokonanie we własnym zakresie obliczeń właściwego współczynnika przenikania ciepła.
Fabryka przygotowała także nową stronę korporacyjną arbet.pl w zupełnie nowy sposób prezentującą produkty i dokonania firmy. Również na portalach społecznościowych ARBET znacząco intensyfikuje działalność edukacyjną.
Przypomnijmy, ARBET to polska firma ze 100% polskim kapitałem i już ponad 25-letnimi tradycjami. Działalność rozpoczęła u progu transformacji polskiej gospodarki jako regionalna fabryka z Koszalina. Dziś ARBET należy do grupy wiodących producentów płyt styropianowych w Polsce, ma 5 zakładów. ARBET eksportuje wyroby także do krajów nadbałtyckich, Skandynawii, Niemiec, Irlandii i Wielkiej Brytanii.
ARBET jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu i Stowarzyszenia na Rzecz Systemów Ociepleń – i tym samym dzieli ich misję. Celem fachowców z ARBET-u jest edukacja rynku, wymiana doświadczeń, szkolenie, doradztwo w taki sposób, by wzmacniać świadomość odbiorców na temat istotności działań na rzecz ociepleń.