AMG otwiera nowe centrum w Affalterbach. Na powierzchni 525 m² posiadacze sportowych aut ze stajni AMG, potencjalni klienci i entuzjaści odnajdą idealną atmosferę do dzielenia się swoją pasją.
– Wirtualny AMG Private Lounge działa w USA już od 2006 roku. Trzy lata później ruszył oddział dla niemieckich klientów, a jednocześnie narodziła się koncepcja stworzenia międzynarodowej społeczności AMG. Właściciele Mercedesów spod szyldu AMG chętnie dzielą się swoją pasją z innymi entuzjastami, cenią wymianę doświadczeń, bezpośredni kontakt i biorą udział w imprezach motoryzacyjnych. To wszystko mogą odnaleźć w internetowej społeczności AMG Private Lounge. Dziś tworzy ją ponad 15 tys. członków z całego świata. Otwarcie „prawdziwego” AMG Private Lounge w Affalterbach pozwala naszym klientom poznać się w unikalnej atmosferze, a jednocześnie podkreśla najwyższy standard obsługi, tak charakterystyczny dla AMG – dodaje Mario Spitzner, szef marketingu Mercedes-AMG GmbH.
Nowy, wielokondygnacyjny budynek jest bezpośrednio połączony z salonem sprzedaży AMG i zachwyca czystą, wyrazistą architekturą. Gości wita artystyczna mozaika, tworząca wizerunek legendarnego modelu 300 SEL 6.8 na legendarnym belgijskim torze Spa-Francorchamps. Miniaturowe zdjęcia przedstawiają członków społeczności AMG Private Lounge.
Wnętrze wypełniają proste, minimalistyczne formy i czarno-biała kolorystyka. Komfortowe, skórzane meble z kontrastującymi przeszyciami przywodzą na myśl sportowe fotele AMG. Przytulna atmosfera ma tu niejedno oblicze – w każdej z sekcji podłogę pokrywa inny materiał, a innowacyjny system oświetlenia dba o odpowiedni nastrój w zależności od pory dnia czy pogody.
AMG Private Lounge został podzielony na kilka obszarów. W strefie motorsportu w oczy rzuca się od razu wizerunek SLS AMG GT3, ręcznie namalowany przez designerów AMG. Naprzeciwko znajduje się sekcja lifestylowa, gdzie goście mogą odprężyć się lub porozmawiać. Kącik multimedialny, wyposażony w iPady oraz konsole Playstation, służy indywidualnej rozrywce, podobnie jak biblioteczka, zaopatrzona między innymi w książki poświęcone historii i technologii AMG. Duże okna zapewniają doskonały widok na taras o powierzchni 73 m².
Obok znajduje się kawiarnia i restauracja z miejscem dla 18 gości. Ściany obu sekcji zdobią wyjątkowe, wykonane z tkaniny obrazy przedstawiające SLS AMG na francuskim torze Paul Ricard.
Osobone pomieszczenie AMG Private Lounge zajmuje wzorcownia. Tutaj powstają motoryzacyjne dzieła, tworzone na indywidualne życzenie klienta.