Twój zakres obowiązków:
- szczegółowa analiza dokumentacji technicznej,
- inicjowanie optymalizacji kosztów na etapie sporządzania oferty,
- wykonanie przedmiarów budowlanych na podstawie projektów,
- przygotowywanie oraz rozsyłanie zapytań ofertowych,
- weryfikacja poprawności ofert składanych przez podwykonawców,
- udział w negocjacjach z podwykonawcami i dostawcami,
- przygotowywanie załączników technicznych do umów z podwykonawcami
- tworzenie i prowadzenie aktualnej bazy podwykonawców i dostawców,
- przygotowanie dokumentacji formalnej i koordynacja terminów w procedurach przetargowych,
- współpraca z zamawiającym.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe budowlane (min. inżynierskie),
- znajomość przepisów prawa budowlanego i branży budowlanej,
- umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- znajomość programów do projektowania (m.in. ACAD),
- umiejętność analitycznego myślenia,
- sumienność i terminowość,
- samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej,
- komunikatywność i umiejętność współpracy.
Mile widziane
- doświadczenie zdobyte na budowie,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
To oferujemy
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- umowa o pracę lub B2B,
- niezbędne narzędzia pracy,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju zawodowego i poszerzenia swoich umiejętności w realizacji ciekawych inwestycji dla międzynarodowych zleceniodawców.