Miejsce pracy: Wałcz (woj.zachodniopomorskie)
Zadania:
– analiza dokumentacji kontraktowej (warunków kontraktu, realizacji)
– przygotowywanie pism w zakresie roszczeń i ich kalkulacja
– prowadzenie korespondencji z Inżynierem Kontraktu, Zamawiającym i innymi podmiotami zewnętrznymi
– prowadzenie negocjacji z Zamawiającym w zakresie roszczeń
– zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentacji
– udział w spotkaniach i naradach
– przygotowywanie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
– współpraca z prawnikami w zakresie tworzenia i realizacji umów na kontrakcie
Wymagania:
– wykształcenie wyższe (preferowane: inżynier budownictwa)
– doświadczenie na analogicznym stanowisku przy administrowaniu i zarządzaniu kontraktem FIDIC (min. jeden kontrakt infrastrukturalny)
– bardzo dobra znajomość warunków kontraktowych FIDIC
– gotowość do pracy poza miejscem zamieszkania
– umiejętność analitycznego myślenia
– samodzielność, dobra organizacja pracy
– umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
– stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
– przejrzyste warunki zatrudnienia
– wsparcie w relokacji
– udział w ciekawych i odpowiedzialnych zadaniach
– pracę z doświadczonymi specjalistami
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV.