Opis stanowiska:
– przygotowywanie ofert pod względem formalno-prawnym,
– koordynowanie pod względem formalno-prawnym procesu zmierzającego do zawarcia umów z kontrahentami.
– prowadzenie bazy informacji dokumentacji formalno-prawnej,
– tworzenie baz danych: referencji, personelu kluczowego, dokumentów ofertowych,
– analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty,
– opracowywanie przedmiarów robót,
– opracowywanie kosztorysów zgodnie z obowiązującymi standardami,
– wysłanie zapytań ofertowych do dostawców branżowych,
– analizowanie ofert dostawców i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych,
– uczestniczenie w negocjacjach techniczno-handlowych.
Wymagania:
– wykształcenie wyższe budowlane,
– doświadczenie na podobnym stanowisku,
– min. średniozaawansowana znajomość języka angielskiego,
– bardzo dobra znajomość MS Word, MS Excel,
– znajomość programu AutoCAD na poziomie średniozaawansowanym,
– prawo jazdy kat. B,
– umiejętność współpracy w zespole i komunikatywność,
– dokładność, terminowość i samodzielność,
– doskonała organizacja pracy.
Oferujemy:
– pracę w dużej i dynamicznie zarządzanej firmie, o wieloletniej historii,
– zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
– szeroki pakiet benefitów pracowniczych – prywatna opieka medyczna, program zajęć – sportowych i rekreacyjnych, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie aktywności kulturalnej,
– współpracę w przyjaznej atmosferze, wśród najlepszych specjalistów w branży.
Prosimy o przesyłanie zgłoszeń za pomocą formularza aplikacyjnego: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=fb3506068ae5400080ef24a74c601f12