Inspektor nadzoru inwestorskiego

wielkopolskie

02.06.2016

Poznań, dnia 3 czerwca 2016 r.

Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym

1. Nazwa i adres jednostki:
Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, 61-851 Poznań, ul. Zielona 8

2. Stanowisko:
Inspektor nadzoru inwestorskiego

3. Podległość służbowa:
Zastępca Dyrektora ds. inwestycyjnych

4. Wymagania niezbędne na zajmowanym stanowisku:
-obywatelstwo polskie,
-wykształcenie wyższe o profilu drogowym, przy stażu pracy minimum 4 lata,
lub wykształcenie średnie o profilu drogowym, przy stażu pracy minimum 6 lat,
-posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi,
-pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-nieposzlakowana opinia,
-prawo jazdy kat. B.

5. Wymagania dodatkowe:
-min. 2 letnie doświadczenie w administracji publicznej lub samorządowej,
-znajomość przepisów Ustawy Prawo Budowlane,
-znajomość przepisów Ustawy o drogach publicznych,
-znajomość rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,
-znajomość przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym,
-znajomość rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach,
-znajomość rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem,
-ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
-znajomość przepisów Ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
-znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
-znajomość Ustawy o finansach publicznych,
-znajomość zasad kosztorysowania w szczególności znajomość Rozporządzenia w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,
-znajomość Rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,
-znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
-komunikatywność oraz umiejętność współpracy w zespole,
-praktyczna umiejętność poruszania się pojazdem, znajomość topografii powiatu poznańskiego,
-odpowiedzialność i sumienność,
-wysoka kultura osobista,
-zaangażowanie w wykonywane obowiązki.

6. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku, w szczególności:
-pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót inwestycyjnych, przebudowy dróg, robót remontowych,
-weryfikowanie dokumentów i rozliczanie zadań zleconych nadzorom zewnętrznym,
-opracowywanie lub weryfikowanie kosztorysów inwestorskich, kosztorysów ofertowych, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
-przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego oraz współuczestniczenie
w przygotowaniu umów,
-składanie wniosków o przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne oraz ustalanie wartości zamówienia publicznego,
-analiza ofert wykonawców pod względem prawidłowości wyceny realizacji prac,
-pełnienie funkcji członka Komisji przetargowej,
-rozliczanie rzeczowe środków finansowych przeznaczonych na roboty inwestycyjne, przebudowy dróg, roboty remontowe,
-współuczestniczenie przy opracowywaniu wieloletniego planu inwestycyjnego,
-uczestniczenie w procesie planowania wydatków oraz informowanie o potrzebach zmian planów, w zakresie wydatków wynikających z powyższych zadań,
-dbanie o odpowiednie zabezpieczenie dokumentów służbowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
-prowadzenia archiwizacji dokumentów,
-pełnienie dyżuru zimowego utrzymania dróg,
-wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego – Zastępcy Dyrektora ds. Inwestycyjnych,
-wykonywanie innych poleceń Dyrektora Zarządu.

7. Warunki pracy na danym stanowisku :
-etat – 8 godzin,
-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-wynagrodzenie obejmuje płacę zasadniczą, dodatek stażowy do 20%, premie miesięczne uznaniowe oraz nagrody zgodnie z Regulaminem wynagradzania,
-możliwość uczestnictwa w szkoleniach,
-świadczenia socjalne,
-możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz opieki medycznej,
-miejsce pracy: Poznań, ul. Zielona 8 oraz praca na terenie m. Poznania i powiatu poznańskiego.
-praca wymaga przemieszczania się samochodem pomiędzy Urzędami (np. Starostwo Powiatowe), a także pomiędzy innymi instytucjami,
-Zarząd Dróg Powiatowych nie posiada pojazdu samochodowego przystosowanego
do poruszania się przez osobę niepełnosprawną.

8. Informacja o wskaźniku zatrudnienia:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

9. Wymagane dokumenty:
-życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata
z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni,
-list motywacyjny,
-kopia uprawnień budowlanych,
-kopia lub odpis dokumentów potwierdzających:
o wykształcenie (np. dyplom ukończenia studiów wyższych),
o posiadane prawa jazdy,
o staż pracy (np. świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy – ze wszystkich wskazanych w życiorysie miejsc pracy),
-oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwa skarbowe,
-oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych i nieposzlakowanej opinii,
-osoba niepełnosprawna, która zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.
13a ust. 2 – ustawy z dnia 21 listopada 2008r., o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202), jest obowiązana do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
-Załączony list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone następującą klauzulą:
?Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych?

10. Termin i miejsce składania dokumentów:
-wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać w terminie do dnia 17.06.2016 r., do godz. 15.00.
-dokumenty, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
-miejsce składania dokumentów:
Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, 61-851 Poznań, ul. Zielona 8,
Kancelaria – pokój 026 (parter budynku).
Dokumenty należy umieścić w kopercie oznaczonej: Inspektor nadzoru inwestorskiego

11. Informacje o przebiegu postępowania pod numerem tel. 61 8593 433 ( Dział Kadr i Płac – pokój 507).

12. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na:
-stronie internetowej BIP Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu (bip.zdp.poznan.pl)
-tablicy informacyjnej Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu.

13. Dodatkowe informacje:
-nie wzywa się do uzupełnienia wymaganych dokumentów,
-zaproszeni do udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym zostaną kandydaci spełniający wymagania formalne,
-ocena kwalifikacji kandydatów odbywać się będzie w miesiącu czerwcu/lipcu br.,
w terminie określonym po otrzymaniu aplikacji. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie,
-stosowane będą następujące metody i techniki naboru:
o praca na dokumentach złożonych przez kandydatów,
o rozmowa i/lub pisemny sprawdzian kwalifikacji.

Kontakt:

Telefon: 61-8593-433

Email: sylwia.karalus@zdp.poznan.pl

Województwo: wielkopolskie

www.facebook.com

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube

Profil linked.in