PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zastępca dyrektora projektu ds. monitoringu terenowego
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
prowadzenie kontroli nad realizacją prowadzonych inwestycji na miejscu budowy, która będzie obejmowała monitorowanie postępu i realizacji prac,
opracowywanie planów wizytacji terenowych dla zadań inwestycyjnych w celu ustalenia terminów i zakresów planowanych wizytacji,
przegląd niezbędnych dokumentów celem przygotowania się do wizytacji terenowych dla danego projektu,
sporządzanie sprawozdań z monitoringu terenowego celem przedstawienia wyników przełożonemu,
realizację zadań zgodnie z przypisanymi projektami/kamieniami milowymi w mapie drogowej Centrum Realizacji Inwestycji.
Wymagane kwalifikacje:
wykształcenie wyższe techniczne na kierunkach budownictwo, transport kolejowy lub pokrewne,
doświadczenie zawodowe 5 lat, w tym 3 lata na stanowiskach związanych z organizacją i realizacją przedsięwzięć inwestycyjnych ,
znajomość realizacji kontraktów FIDIC, prawa budowlanego,
znajomość obsługi pakietu MS Office w tym MS Project na poziomie średnio zaawansowanym,
komunikatywność, zaangażowanie, orientacja na wyniki,
umiejętność myślenia strategicznego, planowania oraz zarządzania projektami.
Mile widziane kwalifikacje:
znajomość budownictwa kolejowego.
Oferujemy:
pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Aplikuj: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=1a99757ca2c5459880ce2cd2155e3fde