Asystent kierownika kontraktu

małopolskie

13.10.2015

Opis stanowiska:

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie i wspomaganie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu inwestycyjnego celem wykonania kontraktu zgodnie z przyjętymi założeniami.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych,
– współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,
-współudział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo – finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego oraz współudział w sporządzaniu sprawozdań niezbędnych do monitorowania realizacji projektu,
-współudział w weryfikowaniu zakresu rzeczowo – finansowego kontraktu,
– współudział w identyfikacji i raportowanie do właściwych komórek organizacyjnych zagrożeń, ryzyk w realizacji kontraktu/projektu oraz współudział w podejmowaniu działań zapobiegających,
– współudział w uzgadnianiu dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera,
– współudział w planowaniu zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
– współudział w opiniowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej,
-dbanie o jakość, rejestrowanie, prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji projektu we wszystkich fazach jego wdrażania i trwałości projektu oraz sporządzanie raportów okresowych kierownika kontraktu,
-udział w prowadzeniu wyrywkowych kontroli jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów.

Wymagane kwalifikacje:

– wykształcenie co najmniej średnie techniczne w specjalnościach: systemy sterowania ruchem, drogi i mosty lub pokrewne,
– minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 1 rok na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych,
– dobra znajomość pakietu MS Office i w tym MS Project,
– sumienność i zaangażowanie w zakresie wykonywanych obowiązków, gotowość do uczenia się, komunikatywność.
Mile widziane kwalifikacje:
– wykształcenie wyższe techniczne w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy lub pokrewne ,
– znajomość prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC i ustawy prawo zamówień publicznych,
– uprawnienie budowlane w specjalności urządzenia sterowania ruchem kolejowym lub egzamin kwalifikacyjny automatyka urządzeń srk,
– bardzo dobry stan zdrowia (1 kat. wzroku, 1 kat. słuchu)**.

Oferujemy:
– pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
– szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.

Aplikuj poprzez:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=83f94480d51c409ebaff40f17b320cdd

Kontakt:

Telefon: +48224733039

Email: Michal.Molik@plk-sa.pl

Województwo: małopolskie

www.facebook.com

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube

Profil linked.in