meetingpoint – personnel serach & selection dla swojego klienta – prężnie rozwijającej się hiszpańskiej firmy budowlanej, w związku z aktualnym projektem poszukuje kandydatów na stanowisko: Kierownik budowy
Miejsce pracy: Polska, Warszawa
Opis stanowiska :
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: nadzór i zarządzanie pracami budowlanymi, przygotowanie planowania, kontrola i monitorowanie postępu prac pod kątem budowlanym, finansowym oraz czasu wykonania.
Zakres obowiązków:
– Koordynacja działań związanych z prawidłowym utrzymaniem powierzonych materiałów inspekcje budów i prac budowlanych,
– Nadzór robót budowlanych, modyfikacje i rozwój projektu,
– Planowanie, kontrola, koordynowanie i nadzorowanie postępu realizacji robót,
– Nadzorowanie i koordynacja działań podległych pracowników,
– Przygotowywanie raportów technicznych dotyczących zakresu obowiązków pracowników,
– Przeprowadzanie kontroli w celu określenia jakości pracy,
– Przygotowanie programu inspekcji budów w trakcie realizacji, jak również określenie powierzchni do zabudowy, typu stosowanych materiałów, instalacji i nieruchomości,
– Kierowanie i nadzór nad projektem,
– Wycena budowy, instalacji i utrzymania systemów i budynków,
– Kontrola zaawansowania prac budowlanych na każdym etapie budowy,
– Przygotowanie harmonogramów,
– Udział w wyborze dostawców i firm podwykonawczych,
– Współpraca z dostawcami i podwykonawcami w kwestii rozwiązywania pojawiających się problemów technicznych,
– Określanie kosztów wykonania prac budowlanych, w czasie i budżecie.
Wymagania:
– Udokumentowane 10-letnie doświadczenie jako Inżynier budowy (Inżynier techniczny),
– Wykształcenie wyższe techniczne (Inżynieria Lądowa),
– Bardzo dobra umiejętność planowania kontroli i monitorowania prac,
– Wysoki stopień znajomości obsługi programów komputerowych: Norma, Excel , MS Project,
– Rozległa wiedza o rynku budowlanym , firmach i klientach,
– Mile widziane doświadczenie w międzynarodowych firmach,
– Prawo jazdy kat. B,
– Gotowość do podróży służbowych i zmiany miejsca pracy,
– Konieczna znajomość języka angielskiego i/lub hiszpańskiego.
Pożądane umiejętności oraz cechy osobowości :
– osoba komunikatywna, potrafiąca współpracować w zespole i umiejąca nawiązywać pozytywne relacje wewnętrzne (z podległymi pracownikami, z przełożonymi i pracownikami innych działów) i zewnętrzne (z dostawcami, podwykonawcami i kontrahentami).
– zdolności negocjacyjne i organizacyjne,
– zaangażowanie i pracowitość,
– odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
– zdolność do kierowania i motywowania ludzi.
Pracodawca oferuje :
– Wysokie wynagrodzenie, proporcjonalne do poziomu wiedzy i umiejętności kandydata,
– Perspektywy rozwoju zawodowego,
– Pracę w młodym, dynamicznym zespole,
– Szkolenia i kursy językowe,
– Dobre warunki pracy i przyjazną atmosferę .