Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.

Powołanie Naczelnego Dyrektora PP "Porty Lotnicze"

27.02.2008

Minister Infrastruktury Cezary Grabarczyk, z dniem 27 lutego 2008 r., powołał pana Michała Marca na stanowisko Naczelnego Dyrektora Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze” w Warszawie.

Jednocześnie, Minister Infrastruktury odwołał z dniem 27 lutego 2008 r. pana Pawła Łatacza ze stanowiska Naczelnego Dyrektora w tym przedsiębiorstwie.
* * *
Michał Marzec, ur. 1953 r.

Doświadczenie zawodowe
- 1994 – „Port Lotniczy Łódź” Sp. z o.o. , Prezes Zarządu (jednoosobowego) i Dyrektor Portu, a od sierpnia 2005r. Dyrektor Portu, (tworzenie zespołu i budowa infrastruktury portu lotniczego od podstaw oraz zarządzanie nim, współpraca z liniami lotniczymi, służbami państwowymi, prowadzenie procesu projektowania i realizacji inwestycji, zarządzanie międzynarodowym portem lotniczym, współpraca z samorządem miejskim i wojewódzkim – udziałowcami spółki),
- 1992 – 1994 „Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości”, Dyrektor Zarządzający, (udział w tworzeniu i zarządzanie fundacją, fundusze pomocowe, prowadzenie inwestycji ),
- 1991 – 1992 Urząd Wojewódzki w Łodzi, Kierownik Biura Promocji (kierowanie zespołem oraz kreowanie promocji krajowej i zagranicznej województwa łódzkiego),
- 1982 – 1991 „PROTECH” Sp. z o.o. , Projektant Urządzeń Transportowych, (projektowanie i nadzór nad wykonaniem wewnętrznych urządzeń transportowych w przemyśle transportowym i elektronicznym),
- 1976 – 1981 „Urząd Dozoru Technicznego”, Rzeczoznawca, (dopuszczanie do ruchu i nadzór nad eksploatacją urządzeń dźwigowych).

Wykształcenie:

- Francusko - Amerykański Instytut Zarządzania w Paryżu (1999 – 2001, Francja) – Międzynarodowe studia podyplomowe z zakresu zarządzania - Master of Business Administration,
- Uniwersytet w Edynburgu (1992, Wielka Brytania) – General & Business English,
- Politechnika Warszawska (1987 – 1989) – Studia Podyplomowe: Komputerowe wspomaganie projektowania,
- Politechnika Łódzka (1971 – 1976) – Studia magisterskie na Wydziale Mechanicznym, Specjalność: Maszyny Robocze Ciężkie.

Szkolenia, praktyki, staże:

- IATA Aviation Training and Development Institute (2005, Polska) – Zarządzanie Operacyjne Portem Lotniczym - dyplom IATA,
- IATA Aviation Training and Development Institute (2004, Polska) – System Zarządzania Bezpieczeństwem Portu Lotniczego – dyplom IATA,
- European Aviation Security Training Institute (2004, Belgia) – Kurs Instruktorski ICAO z zakresu bezpieczeństwa transportu lotniczego – uprawnienia instruktora ICAO,
- IATA Aviation Training and Development Institute (2003, Polska) – Certyfikacja Portów Lotniczych – uprawnienia audytora IATA,
- European Aviation Security Training Institute (2000, Belgia) – Zarządzanie sytuacją kryzysową w lotnictwie – dyplom ICAO,
-British Aerospace Consulting Services (1995 ?, Wielka Brytania i Polska) – Zarządzanie projektem inwestycyjnym w porcie lotniczym,
- International Aviation Management Training Institute (1996, Polska) – Zarządzanie obsługą klienta portu lotniczego,
- Centre for Industrial and Commercial Training (1995, Wielka Brytania) – Gospodarka Rynkowa,
- Przedsiębiorstwa Wielkiej Brytanii – British Airports Association (1995, Wielka Brytania), - Kurs zarządzania i praktyka,
- Jetstream Aircraft Ltd (1995, Wielka Brytania) – Praktyka z zakresu zarządzania,
- Międzynarodowe Porty Lotnicze w Glasgow, Edynburgu i Prestwick, (1995, Wielka Brytania) – kilkutygodniowa praktyka,

Inne szkolenia i seminaria z zakresu zarządzania i lotnictwa.

Źródło: Ministerstwo Infrastruktury

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube