Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.

X Kongres Stolarki Polskiej

01.04.2019

Podczas X Kongresu Stolarki Polskiej podejmowane będą zagadnienia Przemysłu 4.0, wykorzystania SMART rozwiązań, a także marketingowe, związane ze skutecznym dotarciem do odbiorców.

 

Fot. Fotolia.com

 

Kongres odbędzie się 23–24 maja. Program merytoryczny X Kongresu Stolarki Polskiej tworzą następujące bloki tematyczne, opracowane przez ekspercką Radę Programową:

1. „Przemysł 4.0 w branży stolarki budowlanej” będzie dotyczył zagadnień związanych z czwartą rewolucją przemysłową. Robotyzacja, automatyzacja czy sztuczna inteligencja nierozerwalnie już kojarzą się z działaniami producentów z branży stolarki budowlanej, stając się motorem napędowym zmian i dostosowania produktów do współczesnych oczekiwań rynku.

2. „Stolarka SMART – przyszłość branży. Trendy światowe, producent – punkty handlowe, montaż” – omówione tu zostaną światowe trendy i ich wpływ na ofertę produktową firm z branży, a także to, jak tematykę produktów SMART na bazie swoich odmiennych doświadczeń postrzegają różni uczestnicy rynku. Caste study na przykładzie działających w sektorze stolarki budowlanej przedsiębiorstw pozwoli zaś uczestnikom na zapoznanie się m.in. z tym, jak w praktyce wygląda proces wprowadzania SMART rozwiązań i jak przebiega współpraca firm w tym zakresie.

3. „Jak sprzedawać więcej i drożej, gdy Twoim handlowcem staje się SMARTfon?” – blok poprowadzi dr Łukasz Srokowski z Instytutu Millenials. Panel ten wyjaśni m.in. jak producent stolarki może skutecznie sprzedawać swoje produkty młodym pokoleniom i w jaki sposób dostosować komunikaty do odbiorcy. W panelu multimedialnym wypowiedzą się – w formie video-wywiadów – wybrani szefowie sprzedaży i marketingu, a także sprzedawcy znanych polskich i światowych marek z różnych branż, w tym także z branży stolarki budowlanej.

– Poprzednie edycje Kongresu Stolarki Polskiej zaowocowały realizacją niezwykle ważnych dla naszej branży działań, czego przykładami są chociażby uzgodnienie zakresu Branżowego Programu Promocji czy też powołanie zawodu montera stolarki budowlanej. Teraz przed nami kolejne tematy i pasjonujące dyskusje w ramach tegorocznej odsłony wydarzenia. Ufamy, że wspólne rozmowy przełożą się na decyzje mające wpływ na przyszłość reprezentowanego przez Związek POiD sektora gospodarki – mówi Paweł Wróblewski, dyrektor Związku POiD.

23 maja tradycyjnie odbędzie się też wieczorna gala, podczas której zostaną wręczone branżowe wyróżnień dla osób oraz firm szczególnie zaangażowanych w funkcjonowanie sektora stolarki budowlanej.

 

Polecamy też: Profile okienne z PVC - nowoczesne to znaczy jakie

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube