Opis stanowiska:
? analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty,
? wysłanie zapytań ofertowych do dostawców branżowych,
? analizowanie ofert dostawców i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych,
? uczestniczenie w negocjacjach techniczno-handlowych,
? koordynowanie procesu zmierzającego do zawarcia umów z kontrahentami,
? tworzenie branżowej listy dostawców usług i materiałów.
Wymagania:
? wykształcenie wyższe budowlane,
? doświadczenie w zakresie wyceny prac ogólnobudowlanych,
? dobra znajomość obsługi programu AutoCAD,
? znajomość obsługi programów do kosztorysowania, np. Norma,
? dobra znajomość obsługi MS Excel, MS Word,
? umiejętności negocjacyjne,
? umiejętności współpracy w zespole,
? umiejętności analityczne,
? skrupulatność i dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
? pracę w dużej i dynamicznie zarządzanej firmie, o wieloletniej historii,
? zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
? szeroki pakiet benefitów pracowniczych ? prywatna opieka medyczna, program zajęć sportowych i rekreacyjnych, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie aktywności kulturalnej,
? współpracę w przyjaznej atmosferze, wśród najlepszych specjalistów w branży.
Prosimy o przesyłanie zgłoszeń za pomocą formularza aplikacyjnego:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=43750640d840428bbcb33ccdf45dea3d