Administrator nieruchomości – Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Główne zadania:
– współpraca z mieszkańcami w zakresie administrowanych zasobów
– prowadzenie ewidencji i kartotek zasobów oraz dokumentacji nieruchomości
– nadzorowanie stanu technicznego budynków, instalacji i urządzeń technicznych oraz czystości w administrowanych zasobach
– sporządzanie wzorów dokumentów i przekazywanie ich do akceptacji przełożonym
– przygotowywanie danych do rozliczeń mediów
– kontrolowanie i nadzorowanie jakości prac wykonywanych w budynkach przez podwykonawców
– współpraca z najemcami, podwykonawcami, administracją, urzędami i innymi służbami w zakresie obsługi nieruchomości
– przygotowywanie informacji, zestawień i danych do planów finansowych
Oczekujemy:
– cech osobowościowych takich jak: odpowiedzialność, odporność na stres, komunikatywność oraz umiejętność budowania i umacniania pozytywnych relacji z Klientem
– samodzielności w działaniu i dyspozycyjności
– biegłej obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
– poszukujemy osób z wykształceniem technicznym (budownictwo) oraz doświadczeniem w administrowaniu nieruchomościami
Oferujemy:
– zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
– specjalistyczne szkolenia,
– niezbędne narzędzia pracy,
– możliwości rozwoju zawodowego,
– bogaty pakiet socjalny.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV, list motywacyjny i oświadczenie RODO) na adres e-mail d.kmuk@fordonskasm.pl do dnia 30.06.2019 r. W temacie wiadomości proszę podać nazwę stanowiska pracy: aplikacja Administrator Nieruchomości.