ATLAS supermarką 2012

05.03.2012

Po raz szósty z rzędu marka ATLAS uznana została za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na rynku, zdobywając tytuł Superbrand Polska 2012. Marka zajęła pierwsze miejsce w kategorii artykułów budowlanych, wykończeniowych i ogrodowych. Do pierwszej piątki branżowej weszły także: Dulux, Koło, Cersanit i Dekoral.

W konkursie Superbrands zwycięskie marki wyłaniane są w kilku etapach. W tegorocznej, edycji, oprócz opinii Rady Marek, złożonej z niezależnych polskich ekspertów marketingu, reklamy i brandingu, wzięto pod uwagę także wyniki badania respondentów. W przeprowadzonym badaniu zebrano opinie reprezentatywnej grupy 2700 osób. Łącznie ocenie podlegało 1077 marek. Ich pozycję wyznaczyły połączone głosy jurorów i respondentów. Ostatecznie, tytuły Superbrand 2012 przyznano 120 markom – wyjaśniła Elżbieta Pożarowska z agencji New Communications, będącej wyłącznym partnerem The Superbrands Ltd. w Polsce.
Kolejnym etapem projektu, podobnie jak w latach minionych, będzie przygotowanie albumu, zwanego biblią brandingu, w którym wyróżnione marki będą mogły zaprezentować m.in. swoją historię i drogę do sukcesu. Pełna lista laureatów ogłoszona zostanie w czerwcu br. na uroczystej gali finałowej, podczas której wręczone zostaną okolicznościowe statuetki. Wiadomo, że są na niej, oprócz ATLASA, takie marki z branży budowlanej, jak Dulux, Koło, Cersanit i Dekoral.

 

 

Pomysłodawcą programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca od 17 lat w 80 krajach. Ma ona za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę brandingu poprzez wydawanie albumów, przedstawiających opis sukcesu marek najmocniejszych na danym rynku.

www.facebook.com

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube

Profil linked.in