Referent/inspektor/specjalista ds. nadzoru inwestorskiego

wielkopolskie

10.03.2023

Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym.

 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO

1. Nazwa i adres jednostki: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, 61-851 Poznań, ul. Zielona 8.

 

2. Stanowisko: Referent/inspektor/specjalista ds. nadzoru inwestorskiego.

 

3. Podległość służbowa: Zastępca Dyrektora ds. inwestycyjnych.

 

4. Wymagania niezbędne na zajmowanym stanowisku:
– obywatelstwo polskie,
– wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne,
– staż pracy niewymagany (dopuszczamy również absolwentów),
– pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
– brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– nieposzlakowana opinia,
– prawo jazdy kat. B.

 

5. Wymagania dodatkowe:
– praktyczna umiejętność poruszania się pojazdem, znajomość topografii powiatu poznańskiego,
– komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
– odpowiedzialność i sumienność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki, wysoka kultura osobista,
– znajomość wybranych części aktów prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska:

  • ustawa Prawo budowlane,
  • ustawa o drogach publicznych,
  • rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych,
  • ustawa Prawo o ruchu drogowym,
  • rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach,
  • rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem,
  • ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
  • ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
  • ustawa Prawo zamówień publicznych,
  • ustawa o finansach publicznych,
  • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
  • rozporządzenie w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,
  • rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.

6. Do podstawowego zakresu zadań wykonywanych na danym stanowisku należy w szczególności:
– wspieranie administracyjne inspektora nadzoru inwestorskiego,
– przygotowywanie dokumentów prowadzonych w ramach realizacji inwestycji,
– pomoc w kontroli nad dokumentami formalnymi inwestycji,
– weryfikowanie dokumentów i rozliczanie zadań zleconych nadzorom zewnętrznym,
– opracowywanie lub weryfikowanie kosztorysów inwestorskich, kosztorysów ofertowych, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
– przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego oraz współuczestniczenie w przygotowaniu umów i prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
– składanie wniosków o przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne oraz ustalanie wartości zamówienia publicznego,
– analiza ofert wykonawców pod względem prawidłowości wyceny realizacji prac,
– rozliczanie rzeczowe środków finansowych przeznaczonych na roboty inwestycyjne, przebudowy dróg, roboty remontowe,
– uczestniczenie w procesie planowania wydatków rocznych i wieloletnich oraz informowanie o potrzebach zmian planów, w zakresie wydatków wynikających z powyższych zadań,
– pełnienie dyżuru zimowego utrzymania dróg,
– wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego – zastępcy dyrektora ds. inwestycyjnych w zakresie wynikającym z zajmowanego stanowiska,
– wykonywanie innych poleceń Dyrektora Zarządu w zakresie wynikającym z zajmowanego stanowiska.

 

7. Warunki pracy na danym stanowisku:
– zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
– pełen etat – 8 godzin dziennie,
– wynagrodzenie zasadnicze uzależnione od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego oraz dodatek stażowy do 20% wynagrodzenia zasadniczego,
– dodatkowe wynagrodzenie roczne zgodnie z obowiązującymi przepisami,
– możliwość otrzymywania nagród uznaniowych za efektywną pracę, zgodnie z regulaminem wynagradzania,
– możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach, kursach, uzyskanie dofinansowania do studiów wyższych i podyplomowych związanych z wykonywaną pracą,
– świadczenia socjalne ZFŚS,
– możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz opieki medycznej,
– możliwość korzystania z pakietów sportowych,
– miejsce pracy: Poznań, ul. Zielona 8 oraz praca na terenie m. Poznania i powiatu poznańskiego,
– w okresie zimowym, z uwagi na dyżury ZUD możliwa praca w systemie 3-zmianowym,
– praca wymaga przemieszczania się samochodem po m. Poznań i obszarze powiatu poznańskiego,
– Zarząd Dróg Powiatowych nie posiada pojazdu samochodowego przystosowanego do poruszania się
przez osobę niepełnosprawną.

 

8. Informacja o wskaźniku zatrudnienia.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

9. Wymagane dokumenty:
– CV,
– list motywacyjny,
– kserokopia uprawnień budowlanych,
– kserokopia dokumentów potwierdzających:

  • wykształcenie,
  • doświadczenie zawodowe (nie wykazują absolwenci),
  • posiadane prawa jazdy,

– oświadczenia:

  • posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych,
  • osoba niepełnosprawna, która zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 – ustawy z dnia 21 listopada 2008r., o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530), jest obowiązana do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

10. Termin i miejsce składania dokumentów:
– wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać w terminie do dnia 27.03.2023 r. do godz. 15:00 (liczy się data wpływu do kancelarii ZDP),
– dokumenty, które wpłyną do zarządu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce składania dokumentów:
Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, 61-851 Poznań, ul. Zielona 8,
Kancelaria – pokój 026 (parter budynku).
Dokumenty należy umieścić w kopercie oznaczonej: „Stanowisko ds. nadzoru inwestorskiego”

 

11. Informacje o przebiegu postępowania pod numerem tel. 61 8593 433 (Dział Kadr i Płac – pokój 508).

 

12. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na:
– stronie internetowej BIP Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu (bip.zdp.poznan.pl),
– tablicy informacyjnej Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu.

 

13. Dodatkowe informacje:
– kandydaci nie będą wzywani do uzupełnienia wymaganych dokumentów,
– zaproszeni do udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym zostaną kandydaci spełniający wymagania formalne,
– ocena kwalifikacji kandydatów odbędzie się w marcu/kwietniu 2023 r., w terminie określonym po otrzymaniu aplikacji. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Stosowane będą następujące metody i techniki naboru:
– praca na dokumentach złożonych przez kandydatów,
– rozmowa i/lub pisemny sprawdzian kwalifikacji.

 

14. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO pragniemy Państwa poinformować o zasadach na jakich odbywa się przetwarzanie danych osobowych oraz przysługujących Państwu prawach w tym zakresie:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, ul. Zielona 8, 61 -851 Poznań, e-mail: kancelaria@zdp.powiat.poznan.pl, nr tel. 61 859 34 30, nr fax: 61 859 34 29, strona www: www.zdp.poznan.pl
2. Z Inspektorem ochrony danych można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@zdp.poznan.pl
3. Państwa dane osobowe zawarte w aplikacji nadesłanej w odpowiedzi na opublikowane ogłoszenie o pracy,
w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 22[1] Kp) oraz ustawie o pracownikach samorządowych, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). W zakresie danych niewymaganych przepisami prawa Państwa dane będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie bez wpływu
na dalszy proces rekrutacji. Zgodę można wycofać poprzez wysłanie wiadomości z żądaniem na podany wyżej adres mailowy lub osobiście w siedzibie Administratora. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
4. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
5. Państwa dane przetwarzane będą przez okres trwania rekrutacji. W stosunku do niektórych kandydatów także przez 3 miesiące od daty publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń. Po tym czasie będą niszczone komisyjnie w sposób trwały i nieodwracalny. Dane osobowe (imię, nazwisko oraz adres zamieszkania) będą przetwarzane przez okres 2 lat zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.
6. Państwa dane mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa, w tym w związku z ogłoszeniem wyników naboru dane mogą być upublicznione w BIP administratora. Dane osobowe mogą być także ujawnione pracownikom Administratora, jak też podmiotom udzielającym mu wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia.
7. Państwa dane osobowe będą przetwarzane, zgodnie z postanowieniami RODO, na piśmie lub w formie elektronicznej, w celach podanych powyżej oraz przy wykorzystaniu odpowiednich metod, służących zagwarantowaniu bezpieczeństwa i poufności danych osobowych zgodnie z art. 32 RODO. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Państwa dane nie są przetwarzane poza obszarem EOG.

Kontakt:

Telefon: 618593433

Email: anna.pomin@zdp.poznan.pl

Województwo: wielkopolskie

www.facebook.com

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube

Profil linked.in