Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.

Kampania Styropian Austrotherm

04.08.2017

W lipcu wystartowała kampania firmy Austrotherm, której jednym z celów jest wyposażenie Grupy Jurajskiej GOPR w przenośne defibrylatory - urządzenia ratujące ludzkie życie.

W ramach kampanii z każdej sprzedanej paczki styropianu fasadowego Austrotherm przekaże 10 groszy na zakup przenośnych defibrylatorów - sprzętu medycznego ratującego zdrowie i życie podczas górskich aktywności.

Kampania ma również na celu uświadomienie klientom, że warto docieplać używając jedynie płyt styropianowych dobrej jakości, gdyż właśnie one w połączeniu z zestawem pozostałych składników systemu ETICS zapewniają inwestorowi bezpieczeństwo oraz właściwe parametry termoizolacyjne budynku.

 

Podpisanie porozumienia pomiędzy firmą Austrotherm a Grupą Jurajską GOPR, fot. Austrotherm

 

W ramach kampanii powstała strona internetowa www.austrotherm.pl/serce, gdzie odwiedzający mogą poznać korzyści płynące ze stosowania systemu ETICS i zapoznać się z materiałami edukacyjnymi Stowarzyszenia na Rzecz Systemów Ociepleń.

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.kataloginzyniera.pl

Kanał na YouTube

Profil na Google+