Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.

ARBET: Najważniejsze to, co w środku

07.08.2017

Od sierpnia ruszył najnowsza kampania Fabryki Styropianu ARBET „Najważniejsze to, co w środku”. ARBET po raz kolejny zwraca uwagę na jakość, czyli to, co najważniejsze w budowie domu.

Produkty ARBET-u są wyróżniane np. Konsumenckimi Medalami Jakości. Wysokiej jakości płyty styropianowe to znaczące oszczędności w użytkowaniu nieruchomości i korzystny wpływ na środowisko.

W ramach kampanii działa strona prawdziwystyropian.pl, pokazująca w prosty sposób, jak w domu można zastosować styropian, edukująca i umożliwiająca dokonanie we własnym zakresie obliczeń właściwego współczynnika przenikania ciepła.

Fabryka przygotowała także nową stronę korporacyjną arbet.pl w zupełnie nowy sposób prezentującą produkty i dokonania firmy. Również na portalach społecznościowych ARBET znacząco intensyfikuje działalność edukacyjną.

Przypomnijmy, ARBET to polska firma ze 100% polskim kapitałem i już ponad 25-letnimi tradycjami. Działalność rozpoczęła u progu transformacji polskiej gospodarki jako regionalna fabryka z Koszalina. Dziś ARBET należy do grupy wiodących producentów płyt styropianowych w Polsce, ma 5 zakładów. ARBET eksportuje wyroby także do krajów nadbałtyckich, Skandynawii, Niemiec, Irlandii i Wielkiej Brytanii.

ARBET jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu i Stowarzyszenia na Rzecz Systemów Ociepleń – i tym samym dzieli ich misję. Celem fachowców z ARBET-u jest edukacja rynku, wymiana doświadczeń, szkolenie, doradztwo w taki sposób, by wzmacniać świadomość odbiorców na temat istotności działań na rzecz ociepleń.

 

 

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.kataloginzyniera.pl

Kanał na YouTube

Profil na Google+