Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.

25 lat Alma-Color - ARTYKUŁ SPONSOROWANY

17.07.2017

Alma-Color, polski producent farb i lakierów przemysłowych, obchodzi w tym roku 25-lecie istnienia na rynku.

Rok dla firmy jest więc wyjątkowy i to nie tylko z powodu jubileuszu. Zakład zakupił w tym roku nowe grunty inwestycyjne i w ciągu 5 lat zamierza zwiększyć produkcję i zainwestować w obszar odpowiadający obecnej powierzchni firmy.

 

 

Pod hasłem: „Historia sukcesem malowana” odbyła się główna uroczystość związana z ćwierćwieczem firmy i pod tym też hasłem Alma-Color odważnie kroczy po rynku w 2017 r. Nie brakowało wspomnień, podsumowań, wyrazów wdzięczności, ale też i planów na przyszłość.

– Przede wszystkim chciałbym podziękować pracownikom. Bez Was nie byłoby dziś nas tutaj – powiedział na otwarciu Gali Jubileuszowej Dariusz Okoński, prezes Zarządu Alma-Color Sp. z o.o.

 

 

Nie zabrakło wyróżnień dla pracowników najdłużej związanych z firmą i dobrej zabawy. Odbyła się też premiera filmu promocyjnego Alma-Color. Historia malowana sukcesem. Film ten cieszy się sporą popularnością na kanale firmowym YT.

 

 

Alma-Color jest znaczącym graczem w branży farb i lakierów przemysłowych, zarówno na krajowym podwórku, jak i zagranicą. Jedno z najmłodszych „dzieci” Almy, czyli system polimocznikowy ALMACOAT coraz śmielej opanowuje rynek budowlany oraz branżę izolacji. Od lat stabilną sprzedażą cieszą się systemy antykorozyjne na stal oraz farby do zabezpieczeń powierzchni betonowych.

 

 

Firma Alma-Color rozpoznawalna jest również dzięki unikatowym jak na krajowy rynek lakierom na tworzywa sztuczne imitującym różne oryginalne efekty – np. zamszu oraz struktury. – Farby to też moda – przekonuje Prezes Okoński. – A my szyjemy garnitur na miarę – dodaje. No bo, jak głosi hasło reklamowe firmy, „Bez kolorów byłoby nudno”.

 

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.kataloginzyniera.pl

Kanał na YouTube

Profil na Google+