Arturo Flooring – nowa marka posadzek żywicznych

21.06.2012

Żywice na posadzki dotychczas wykorzystywane były głównie w halach przemysłowych. Sprawdzały się tam doskonale ze względu na swoje praktyczne właściwości: wysoką odporność na uderzenia, środki chemiczne, higieniczność czy łatwość do utrzymania w czystości.

Żywice epoksydowe i poliuretanowe mają jednak jeszcze kilka zalet, które sprawiają, że sprawdzają się one nie tylko na wielkich powierzchniach fabrycznych czy sportowych, ale także we wnętrzach komercyjnych (takich jak np. butiki, salony, biura) czy w naszych domach.

 

 

Po pierwsze nie mają widocznych połączeń, co nie tylko ułatwia ich sprzątanie, ale także tworzy niepowtarzalny efekt gładkiej powierzchni. Po drugie można je bezpiecznie stosować na ogrzewaniu podłogowym, które z roku na rok staje się coraz popularniejszym rozwiązaniem. Po trzecie – i najważniejsze– pozwalają na stworzenie dowolnego wzoru na podłodze – jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia! Wystarczy spojrzeć na zdjęcia.

 

 

Marka Arturo Flooring należy do holenderskiej firmy Unipro, której właścicielem jest koncern UZIN UTZ AG. Arturo Flooring zastąpił znaną markę Qeshfloor. Producent posiada w swoim portfolio żywice, które sprawdzą się w każdej przestrzeni – od użytkowej po domowe wnętrza. W ofercie znajdują się także pozostałe elementy kompleksowego systemu (środki gruntujące, zaprawy, rozpuszczalniki, środki pielęgnujące), które pozwalają stworzyć nawet najbardziej oryginalną podłogę.

Arturo Flooring ściśle współpracuje z trendsetterami, dzięki czemu stale się rozwija i poszarza swoją ofertę o designerskie rozwiązania. Marka współpracuje m.in. z malarką i rzeźbiarką Biancą Leusink czy stylistką podłóg Jeanet Hönig.

www.facebook.com

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube

Profil linked.in